środa, 29 marca 2017

Szczęśliwy Numerek 1#

Hej!

Post rozpoczniemy przeprosinami.. znowu.
Pisząc moje usprawiedliwienie które jest spowodowane tym że, nie mogłem wchodzić na komputer.. poprostu dostałem kare. Wchodziłem jedynie po kryjomu gdy nikogo nie było żeby wejść choć na 5 minut i odebrać prezent.
Drugie ogniwo jest to nauka. Jestem w trzeciej gimnazjum, zbliżają się główne egzaminy i chciałbym przejść do dobrego technikum.


Zaczynając tą wesołą część posta którą jest rozdanie nagród! :)

Post miałem napisać jakiś tydzień temu, ale cicho nikt nie widzi :D
Nie wszystkie numerki zostały wybrane, więc jest ich 6.

Więc.. kto wygrywa trzecie miejsce i trzy przedmioty warsztatowe?

Numerek...


Wygrywa numerek 5 ! Czyli Bessoska. Prosze o zgłoszenie się na nagrodę do 8 kwietnia. Napisz do mnie na NK w wiadomości o temacie wygrana Szczęśliwy numerek.



A kto wygrywa statek?


Numer 10 wygrywa statek! Jest nią Uzależniona! Zgłosć się do 8 kwietnia po nagrodę na NK.


A kto wygrywa główną nagrodę główną Vip na 5 dni? 

Jest to numer..


9! Zwyciężczyni się zwie EmiRudaMCA! Zgłoś się po nagrodę do 8 kwietnia na moje NK.

To są wszyscy zwyciężcy. Jeśli się nie zgłoszą do 8 kwietnia nagrody przepadną.

To już koniec posta! Jeszcze raz bardzo przepraszam za nieobecność na blogu.
/Krystian  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl