poniedziałek, 13 marca 2017

Powitanie ! (nieaktualne)

(nieaktualne)
Hejka!
Jestem Ola , nowa redaktorka na dwutygodniowym okresie próbnym!
Więc, już Wam się przedstawiam:
  • Mam 17 lat, urodziny obchodzę 31 stycznia.
  • Gram w Awatarię 3 lata.
  • Kocham rysować. 
  • Lubie robić profilówki. 
  • Oczywiście lubie pływać. 
  • Jestem miłą osobą , lecz zależy kiedy. 
  • Osoba otwarta na śwat, nowych ludzi, na nowe wyzwania. 
  • Teraz będe blogować na dwóch blogach na AJTN i tu.   
  • Kiedyś byłam na 3 miejscu w top najaktywniejszych graczy.
                                                  Mój paszport na Awatarii :


To wszystko na mój temat.
Mam nadzieje, że przypadnę Wam do gustu.
Do zobaczenia w kolejnym poście.


                   //Ola  

6 komentarzy:

  1. Nie stawiamy spacji przed znakami interpukcyjnymi. :)

    /Dagmara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już błędy interpunkcyjne zostały poprawione. Pozdrawiam. /HopeDiesLast

      Usuń
  2. Szczaescie, ze nieaktualne, bo puszesz ze jesteś mila zależy kiedyś a co widziałam cie na ulicy ja ci nic nie zrobilam a nabijalas się ze mnie ze mam niski poziom...serio nie okłamuje innych ze jesteś mila jesteś Nieznośna, albo jak się chwalilas ze bylas na trzecim miejscu w top najaktywniejszych... szczęście ze nieaktualny post powitalny zrujnowalabus tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. HA HA wiesz ,że nikt tobie nie wieży ,bo wszyscy moi znajomi wiedzą , że zawsze bronie takie osoby .
    Masz jeszcze drugi problem bo rzadko kiedy chodzę na ulicę :) . I nigdy nie mialam takiej sytuacji ,że śmiałam się z początkujących graczy

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl