wtorek, 14 marca 2017

Myśl, a wygrasz #1

Witajcie!

Jak tam w szkole? U mnie było super. Klasa miała tylko 4 lekcje - oprócz mnie. Dlaczego? Na pierwszej i drugiej godzinie lekcyjnej przygotowaliśmy z moją koleżanką na pokaz, a na trzeciej i czwartej godzinie robiliśmy (ja z kol) pokaz doświadczeń chemicznych dla drugiej i trzeciej klasy podstawowej. Co prawda nie ominął mnie stres, ponieważ jeden facet "kręcił" się z kamerą, a drugi z aparatem fotograficznym, ale ten dzień spędziłam w szkole pozytywnie. Jutro jedziemy na wycieczkę do Uniwersytetu śląskiego w Katowicach. z okazji święta liczby pi.(Obchodzimy w naszej szkole od poniedziałku do czwartku). Mam dla was pytanie. Chcecie, żebym opublikowała zdjęcia z wycieczki w poście?

Dobra, nie rozpisuję się na temat szkoły tylko zapraszam do nowej serii. Prowadziłam ją na blogu "Przygoda z Awatarią" Nazywa się "Myśl, a wygrasz" Przypomnijmy sobie zasady tej gry.

  • Co wtorek będę wstawiać dla Was zagadki i waszym zadaniem jest napisanie poprawnej odpowiedzi w komentarzu. 
  • Poziom łamigłówek jest robiony w sposób: ŁATWY/ŚREDNI/TRUDNY/ŁATWY/ŚREDNI/TRUDNY i tak na zmianę. 
  • Podium dostaje nagrodę pocieszenia.
  • Jeśli  piszesz odpowiedź, podpisz się swoim nickiem na awatarii. 
  • Czas na odbiór nagrody to 2 tygodnie.

Zapoznaliście się z regulaminem gry? Jeśli tak to zapraszam do pierwszej mojej łamigłówki!



Treść zadania:

Na obrazku widzimy 2 awatarki o podobnym wyglądzie - można powiedzieć bliźniaczki. Lecz pojawiają się pewne różnice. Jest ich 3. Znajdź je! 

Komentarza publikowane są: 21 marca o godzinie 16:00

Nic mi nie pozostaje, tylko życzyć wszystkim powodzenia, miłego dnia oraz do zobaczenia w następnym poście! 



7 komentarzy:

  1. Błąd w tytule jest. Przed "a" powinien być przecinek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam. Dzięki :D. Błąd już został poprawiony. :) Pozdrawiam /HopeDiesLasrt

      Usuń
  2. Hejka!
    Różnice to :
    1. Oczy;
    2. Kwiatek na kapeluszu;
    3.Kółko na kamizelce ( na dole, po prawej stronie);

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Inne oczy.
    2. Inny kolor kwiatka na czapce.
    3. Na narzutce na dole nie ma czerwonej kropki.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Kwiatek ma inny kolor ten na czapece i inny kolor oczu

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor oczu
    Kolor kwiatka na czapce
    I na tej bluzce na tym czarnym nie ma kropeczki
    \!!!Alicja!!!/ bessoska

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Inny kolor oczu
    2. Inny kolor kwiatka (ten kolo czapki)
    3. Na bluzcę nie ma czerwonej kropki


    /Uzalezniona

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl