niedziela, 12 marca 2017

Powitanie!

Hej! 
Jestem Natalia,  nowa redaktorka  na blogu na okresie próbnym, który trwa 2 tygodnie! 
Na początku bym chciała napisać coś o mnie :
  • Mam 10 lat..
  • Chodzę do 4 klasy szkoły podstawowej. 
  • Na Awatarii jestem Natalcia.
  • Moja ksywka to rower ( nie pytajcie czemu).
  • Lubię robić Profilówki.
  • Kocham też rysować.
  • Nie lubię patrzeć na błędy ortograficzne.
  • Pisałam już na kilku blogach,  ale odeszłam.
To wszystko o mnie!
Mam nadzieję,  że mnie polubicie.
Jeśli macie jeszcze pytania na mój temat,  to zadawajcie je w komentarzach! 
Tymczasem ja się z Wami żegnam,  pa! 

/Natalia

24 komentarze:

  1. Wybacz za takie słowa, ale ani troszkę nie zachęciłaś mnie do siebie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah nie ma to jak hejtować...
    /Miss Filly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że to nie był hejt, gdyż w tamtym komentarzu nie ma cienia nienawiści?

      Usuń
    2. O matko! Dominik z RA czyli nudnego bloga się odezwał? Dostawca internetu się zmienił?
      /Miss Filly

      Usuń
    3. Dla Ciebie może blog jest nudny, ale dla mnie i dla innych nie.

      Usuń
    4. Właściwie to już dostawca mojego Internetu zmienił się kilka tygodni temu, ale nie bardzo rozumiem czego ten wątek ma się tyczyć? Poza tym widzę tutaj brak umiejętności uargumentowania swojej wypowiedzi, ponieważ wprowadzasz ten temat na zupełnie inne tory.

      Usuń
    5. Dodam jeszcze, że przy pisaniu o naszym blogu jako nudnym, powinnaś wpleść jakieś wyrażenie mówiące tutaj o Twojej opinii, gdyż wygląda to tak jakbyś narzucała swoje zdanie każdej innej osobie. Nie sądzę, aby ludzie czytający nasz blog i komentujący zamieszczane na nim posty uważały nasz blog za nieciekawy :)

      Usuń
  3. Rozumiem, ale jaki jest powód?
    /Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś głupia! Nie nadajesz się do blogowania, bo sama robisz błędy ortograficzne i nie pasujesz do ekipy tego bloga!
    /Hejterka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Głupia'' to może być twoja psychika
      /Miss Filly

      Usuń
  5. Ortografia się kłania! Tymczasem*
    Niby nie lubisz patrzeć na błędy ortograficzne, a sama je robisz.
    Jesteś głupia i nikt cie nie polubi!
    /Truskawencja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd już został poprawiony. Nie mogliście po prostu grzeczniej napisać? Każdemu może się zdarzyć jakiś błąd ortograficzny. Pozdrawiam. /HopeDiesLast

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Będę się odzywać, ponieważ jestem główną adminsitratorką tego bloga. Natalii się zdarzył jeden błąd ortograficzny i już fala hejtów. Co ona Wam zrobiła? Nic. /HopeDiesLast

      Usuń
    4. Jedno powitanie, a już fala hejtów o jedyny błąd ortograficzny. Każdemu się to może zdarzyć, a w dodatku wszyscy uczą się na błędach.

      Usuń
  6. Nie za bardzo podoba mi się to, że odszedłaś z bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ODSZEDŁAŚ.

      Usuń
    2. Korou, odeszłam, ale tylko z moich :) No i ostatnio odeszłam, i wróciłam od nowa. Szanuję opinię innych, i rozumiem, że coś Ci się we mnie nie podoba. Nikt nie jest ideałem :)

      Usuń
  7. Heloł! Tu truskawencja!
    I powiem ci szczerze, czytając twoje komentarze, to z tego bloga pewnie też odejdziesz! <#UMCA UMCA MRRRR
    hahs nie mogę xd błędy ortograficzne na każdym kroku XD pffs lol co za UMCA UMCA MRRRÓ
    /truskawencja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już zostały poprawione i proponuję zakończyć temat. /HopeDiesLast

      Usuń
  8. hej wszystkim fajnego maćie bloga! ja mam na imie maciek i mam dziewiędż lat :)0
    jestem waaszym fanem na awatari mam 10 lewel :)))))
    niemam konta bo nieumiem zakładać ale wiecie

    ale ta natalja powina być trohe lepsaa bo tak trożkę słabo że joł dodaliście. ale to moje zdanie. :))) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy miecie 10 lat jest przestępstwem ? ;)

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl