poniedziałek, 13 marca 2017

Powitanie!

Hej, hej!

Z tej strony Ola.

Jestem nową redaktorką na okresie próbnym.
Pewnie chcielibyście mnie troszkę bardziej poznać. Jeżeli tak, to oto kilka faktów o mnie.
• Nazywam się Ola, lecz duża liczba znajomych mówi na mnie Oleł.
• Mam 14 lat, urodziny mam 31 października.
•Często jestem leniwa, ale jak mam chęci praca idzie mi bardzo szybko.
• Moim zdaniem, najlepsza jest we mnie duża wyobraźnia.
• Uwielbiam tańczyć, jeździć na rolkach oraz rysować.
• Lubię także bawić się w różnych programach graficznych.
• Tworząc swoje grafiki używam programów takich jak m.in.:
Pixlr Editor, Paint Tool SAI, Pisc Art, PicMonkey.
Trochę o mnie na Awatarii:
• Mam nick Karou.
• Mój level jest dość wysoki: 49.
• Paszport:
Jak na razie to tyle. Możecie później spodziewać się ode mnie kolejnego posta.
Pa, pa!
/ Karou
PS.: Proszę o poprawianie w komentarzach moich błędów językowych.



1 komentarz:

  1. Powodzenia w blokowaniu, Mam te same pasjeco ty ��

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl