wtorek, 14 marca 2017

Post o 17.30 nie pojawił się! Czemu?

Cześć! 
Z tej strony Wasz ukochany rowerek B) 
Dzisiaj wyjaśnię Wam czemu nie było posta z serii "Ocenianie Kreacji".
A więc, zaczynamy! 

Jak wiecie - dzisiaj o 17.30 miał się pojawić post z serii " Ocenianie Kreacji", lecz się nie pojawił. 
Powód był taki :
Nikt nie wysłał zdjęcia na maila. 
Ale mogłam napisać posta z serii "Czy ubrałabyś się tak?", tylko on też się nie pojawił. Czemu? 
Już wyjaśniam : Logo miało złą nazwę, i musiałam je zmienić.  Skończyłam logo,  było już późno, i odeszłam od komputera. 
Nie napisałam,  ani tej serii,  ani tej.  Ale za to dzisiaj rano,  pojawił się jeden post,  mianowicie " Czy ubrałabyś się tak?",  niestety miał on złą nazwę,  a logo było stare. Nazwę poprawiłam,  ale loga nie. Jutro się tym zajmę! 

Pozdrawiam wszystkich! 
Paa :*
/Nati

PS.  Od teraz nie odpisuję na żadne hejty.  Proszę nie mówić,  że jestem głupia,  skoro mnie nawet nie znacie! 

3 komentarze:

  1. Skoro mnie* nawet nie znacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już ci się nie chce tu pisać - a nie mówiłam? SŁOMIANY ZAPAŁ HUEHUEHEU xD
    Pozdrawiam leniwą malutką natalcię,biedna nic nigdy jej nie wychodzi. ŻAL.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie GWIAZDA internetu-Szok!!!! Dziecinko nie pasujesz do tej grupy i do tego bloga.Słaba jesteś!!!!

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl