środa, 26 kwietnia 2017

Koniec przerwy.

Witajcie!

Dzisiaj środa - 26 kwiecień. Jest już po egzaminach, po bierzmowaniu. Goście wyjechali, to znaczy, że wracam na stanowisko głównej administratorki bloga. "Wracam" do Was po 4 tygodniowej przerwie, z zapełnionymi rękami pomysłami na posty, serie, konkursy. Pewnie chcielibyście wiedzieć, jak poszło na egzaminie. A więc pierwszego dnia pisaliśmy cz. humanistyczną czyli Historia, WOS, J.Polski. Z tej części poziom trudności sprawił właśnie j.polski, a dokładniej rozprawka z pytaniem "Czy uważasz, że marzenia mają sprawczą moc". Napisałam, że tak i w argumentach dałam argumenty z lektur takich jak: Romeo i Julia, Mały książe, Stary człowiek i morze. A wy uważacie, że marzenia mają "sprawczą moc"!? Odpowiedzcie  na te pytanie w komentarzach. Drugi dzień,m druga część była dla mnie (moim zdaniem) najtrudniejsza. Czyli część przyrodnicza + matematyczna. Ale jedno pewne - będę miała tak ok.71%? No i trzeci dzień to język obcy nowożytny. Wybrałam język niemiecki. Był banalny (Uzyskałam 89%). I na tym skończyło się piekło 3 gimnazjalistów, ale dla mnie i dla reszty klasy jeszcze nie.  We wtorek - 25 kwietnia miałam bierzmowanie. Moje III imię to Marta. Sakramentu udzielał ks. bskp. Adam Wodarczyk, co jeszcze bardzo dziękuje. Dostaliśmy krzyże i 2 ksiązki - Pamiątki po bierzmowaniu.
Chciałam również przypomnieć, że w piątek ruszamy z "The brain - Awataryjny Umysł". a w sobotę i niedzielę na naszym blogu będą trwały prace techniczne. (Posty w tych dniach nie będą publikowane).
Jeszcze podziękowania dla moich zastępców, za to że "okiem" pilnowali na blogu, a jak wspomniałam jak miałam czas to napisałam wpis.
Przed chwilą, Nadia powiedziała, że odchodzi z bloga. Zostaje tylko 3 administratorów. Nie wiem czy zrobić nabór na administratora bloga. Hmmm...
No to na tyle. Życzę wszystkim miłego wieczoru. Widzimy się w piątek.


Violetta 

P.S. Po pracach technicznych zobaczycie grafik podpisania się. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl