środa, 12 kwietnia 2017

Rozwijajmy pasje - Wprowadzenie+Zapisy

Hej, hej!

Tu Ola.

Na wstępie... Przepraszam za moją nieobecność.
W tym czasie co mnie nie było, wymyśliłam nową serię.
Będzie się ona nazywała:
Rozwijajmy pasje.
Zapewne zastanawiacie się, na czym będzie ona się opierać.
←←→→
Otóż będzie ona polegała na tym, że:
- Są cztery kategorie do wyboru*,
- Na każdą kategorie przypada od 6 do 12 uczestników,
- Co rundę** odpadnie jeden uczestnik***.
←←→→


Grafika
Uczestnik tej kategorii ma do wyboru 2 opcje:
- Profilówkę
- Komiks (bez napisów).
←←→→
Fotografia
Gracz, żeby podjąć się tej kategorii, musi:
- Umiejętnie robić zdjęcia,
-Mieć aparat o dobrej rozdzielczości.
←←→→
Literatura
Tu już jest większe pole do popisu,
lecz nie każdy da sobie radę:
- Opowiadanie,
-Dialog,
-Wiersz,
- Napisy do komiksu.
←←→→
Rysownictwo
Według niektórych, trzeba mieć talent,
żeby narysować coś w miarę ładnego.
Ale talent to tylko 1% tego co,
można osiągnąć poprzez ćwiczenia.
←←→→
Co trzeba zrobić, żeby znaleźć się na liście uczestników:

-Trzeba mnie dodać na nk (KLIK),
-Napisać w komentarzu:
Zgłaszam się,
Nick z Awatarii (bądź imię),
• Swój wiek,
•Jaką**** kategorie (z podanych wyżej)
wybierasz.
-Potwierdzić (na NK), że bierzesz udział.

Na zgłoszenia czekam do 1 maja.
Logo serii:
*- Grafika , rysownictwo, literatura oraz fotografia
** - Liczba rund jest równa liczby graczy w poszczególnych
kategoriach.

***- za nienadesłanie pracy albo za najgorszą.
****- Maksymalnie 2

Harmonogram serii prowadzonych przeze mnie :



Harmonogram obowiązuje od przyszłego tygodnia.
Do zobaczenia!
/Karou



24 komentarze:

  1. Zgłaszam się.
    Na awce jestem Natalcia.
    Wybieram grafikę.
    Potwierdzę za kilka minut B)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Imię Klaudia
    Grafika
    Potwierdzę za kilka min

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Na aw Uparta
    Fotografia
    13 lat

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.. Grafika i Nick Alicja 14( rocznikowo 15) lat

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Nick Corpse Bride
    Grafika
    14 lat

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam cię w znaj
    Zgłaszam się
    Wojtek 11 lat.
    Myślałem nad literaturą ale biorę grafikę (albo się jeszcze zastanowie), jak literatura to jedynieo 1 wierszyk bede pisał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się.
    Mój nick to: *Laura*
    Mam (rocznikowo) 12 lat
    Wybieram rysownictwo
    Do znak zaproszę w jutro
    /Krówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nikt inny się nie zgłosi do rysownictwa to biorę grafikę lub literaturę. ;) /Krówka

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. Wybieram rysownictwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja kochana Zuza z LA się zgłasza i wybiera grafikę ;**
    Kocham hahahah <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zgałaszam!!!!!!!! Y! Y! Y! Ja chce do grafiki i i do hm o już wiem do lieteratury XD (może być śmiesznie) XDD nick to mam Kiś ogórki i mam 14 lat XDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się 8)
    Aleksandra, do Grafiki XD
    13 lat
    Nick: Cichasz się?- NK
    Kc dominik (nie długo Królowa łez) - FB

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się po raz drugi
    Oliwia 14 ( roczników 15) lat
    Nick: !!!Alicja!!!
    Do literatury ��
    /Taylor

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znowu zmieniam xd :D wybieram grafike i fotografie ostatni raz xd :)

      Usuń
  15. Zgłaszam się
    Mam cię w znaj
    Grafika
    Julia 11 lat

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    Nick: Artemida
    Wiek: 16 lat
    Wybieram grafikę i literaturę xD
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    Nick: Dilruba Sultan
    Wiek: 10 lat
    Literatura, jestem w tym dobra :D


    Zaprosze jutro



    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl