sobota, 1 kwietnia 2017

Przerwa.

Witam!

Kochani, jak wiecie w tym miesiącu my - 3 gimnazjaliści,a dokładniej 19,20,21 kwietnia piszemy egzamin gimnazjalny kończący ten etap szkolny.  Po gimnazjum chcę iść do technikum w Katowicach i niestety są malutkie wymagania. A między innymi - ilość punktów zdobytych w teście.
Chcę przez ten miesiąc przeznaczyć na naukę, przygotowania do tych dni.  Związku z tym, muszę Was poinformować, że robię przerwę od bloga i będę mniej wchodzić na awatarię. Mój urlop, będzie prawdopodobniej trwał do 27 kwietnia. Dlaczego? Bo jest jeszcze jeden powód zgłoszenia przerwy.
A więc 25 kwietnia mam z całą klasą bierzmowanie. Chcę do tego również się przygotować, oraz przyjadą goście i nie będę mogła znaleźć  czasu na napisanie posta.

Czy podczas mojej przerwy, nie napiszę żadnego posta?

Na  90%  napiszę w imieniu całej administracji bloga, życzenia z okazji zbliżających się świąt Wielkanocnych oraz złożę 3 gimnazjalistom powodzenia na egzaminie. Może post o pebiscycie "Blog Marca 2k17" również, ale nie obiecuję,

Kto będzie przez ten czas "głównym administratorem"?

Podczas mojej nieobecności na blogu, na moje stanowisko "wskakuje" Nadia oraz Krystian. Mam nadzieje, że się poradzą beze mnie. Pamiętajcie jakiś problem blogowy, napiszcie śmiało na nk lub na messengerze. Będę odwiedzać blog i sprawdzać jak tam Wam pójdzie.

Co z serią " The brain - Awataryjny Umysł"? 
Nadal trwają zapisy. Po mojej przerwie zaczynamy pierwszą rundę, oczywiście, jak będzie 20 uczestników,

Konkurs "Wielkanoc z KCA" przedłużony do 27 kwietnia?

Tak. Jestem własnie organizatorką części graficznej i przedłużam Wam termin. WYniki poznacie  28 kwietnia i czas na odbiór nagrody będzie do 28 maja.


Jeśli nie dam rady napisać posta z życzeniai, to teraz życzę wszystkim, dużo zdrowia, szczęścia, żebyście zdali jak najlepiej egzamin kończący gimnazjum, żebyście wybrali najlepszą szkołę po gimnazjum, dużo prezentów, mokrego śmigusa-dyngusa i smacznego jajka!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl