wtorek, 30 sierpnia 2016

Co myślicie o .. #10

Cześć i czołem !
Jak tam u Was?
Kończą się wakacje co?
Cieszycie się ?
Mam nadzieję , że nie xD
Hahaha
Dobrze
Przychodzę do Was z naszą serią 
Moja żona podsunęła mi pomysł na ten post i jej za to dziękuję;D
A więc 
Co myślicie o...
Robieniu sobie selfie?
Wiecie
Kupujecie sobie telefon jaki chcecie 
Wybieracie kolor 
Możecie kupić Case na niego ;D
I takie tam ;D
Selfie Stick 
I wiecie w ubraniach klikacie sobie telefon swój (jak już go macie)
I wybieracie opcję 
"Użyj telefonu"
(Ale musicie go tak jakby ubrać)
I w tedy macie do wyboru
"Samotne selfie "
(Czyli tak sam sobie robisz)
'Selfie z przyjaciółmi"
(Z kimś selfie)
I jak chcecie z kimś to macie tam tabelkę kto jest online albo w tym pomieszczeniu z Tobą i przychodzi mu powiadomienie 
"Ktoś tam ktoś chce z Tobą zrobić sobie selfie "
"Zgodzić się?"
"Tak , nie"
I jeśli się zgodzi to później wiecie macie np do wyboru takie pozy:
Wiecie selfie z ręką na twarzy xD 
Standard i różne dzióbki kaczuszki czy inne tam xD Ja się na tym nie znam
Okey moja ocenka tego pomysłu to 10/10
A Wy oceniajcie w sondzie ;3
Ja się żegnam 
Papa
~Pawcio;D

1 komentarz:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl