środa, 24 sierpnia 2016

Co myślicie o .. #9

Cześć!
Tutaj ja ;D
Wybaczcie , że mnie nie było nie miałem pomysłu na bloga
Ale teraz mam
Wiec nie zanudzam i przechodzimy do serii
Co myślicie o ..
Projektowaniu swoich WŁASNYCH ubrań?
Wyobraźcie sobie
Jest taki biały "rysunek"
I macie kroje i różne spodnie sukienki spódniczki
I sobie wybieracie krój tego stroju i dobieracie kolczyki czapki czy coś ;D
a później sami wybieracie kolory i np. na bluzkę /spodnie dodatki np czaszka , serce czy coś innego ;D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja myślę , że to jest super pomysł
a Wy głosujcie niżej 
Ps.
Gratuluję Ci Kamilo 
Zostajesz na blogu ;D
Ja już się żegnam papa
~ .҉₩₴₳ĐⱫɆ•Ȼⱡ .҉

1 komentarz:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl