sobota, 13 sierpnia 2016

No hej ;D Ubieranka#2

Cześć!
Jak wiecie mamy nową admin. Na blogu na okres próbny
To do Ciebie Kamila ! ;D
Życzę Ci powodzenia i mam nadzieję , że będzie nam się z Tobą dobrze pracowało i zostaniesz na blogu ;3
Oczywiście dodaj mnie do znaj c'nie B)
Ohh same dziewczyny wokół mnie ;D 
xd 
Okey jeszcze raz powodzenia !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zaczynamy z naszą ubieranką !
Co założy Karolina ?
LUKNIJMY:
A więc Karolina zakłada bluzkę nr 2!

Czyli tą ;3
Tam dam daam !
Karolina ubrała bluzkę ;3
Troszkę ucięte są warkoczyki , ale mam nadzieję , że mi wybaczycie c'nie
No a więc teraz 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jakie spodnie założy Karola ?
1.
2.

3.

4.



Okey głosujcie w sondzie a ja się już żegnam .
Ps. w ramach rekompensaty , ze nie było ubieranki wczoraj jeśli szybko zagłosujecie dam jeszcze 2 część dziś i jeszcze " co myślicie o .." 
Myślę , że się na mnie nie obraziliście ;3 
Okey to papa
  ~  .҉₩₴₳ĐⱫɆ•Ȼⱡ .҉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl