czwartek, 25 sierpnia 2016

Jak zrobić własny nick ?

Heja poraz drugi dziś :)).
Niektórzy nie wiedzą jak zrobić własny nick.
Jeśli ktoś wie nie musi tego komentować i hejtować mnie :*.
Post dla tych którzy nie umieją robić własnych nicków.
Powiem że jest to bardzo proste tylko trzeba szukać długo literek ;/..
No więc już piszę jak zrobić własny nick !:
Wchodzimy na swoim komputerze/laptopie w Tablice znaków.
U mnie wygląda tak , i mam nadzieje że u was tak samo a jeśli nie pisać w komentarzach
Jeśli chcemy zmienić czcionkę naszego nicku klikamy strzałkę koło napisu : pomoc i wybieramy czcionkę.

Ja korzystam ciągle z czcionki Arial , ponieważ najszybciej znajduję literki które potrzebują do zrobieniu nicku.
Gdy znajdziemy literkę którą chcemy aby zrobić nick klikamy na nią po czym wyskoczy nam powiększenie literki którą chcemy do nicku.
Należy kliknąć wybierz oto scr :
Gdy klikniemy wybierz w pustym polu koło napisu : Znaki do skopiowania:powinna pojawić wam się litera którą skopiowaliście.
I szukamy liter i klikamy tak samo na literę i wybierz.
Możecie dodać różne znaki do swojego nicku  jak : kropka.
Wystarczy poszukać w tablicy znaków w czcionce Arial.
Gdy skończycie tworzyć własny nick zaznaczcie swój nick i klikacie kopiuj.
I nick gotowy !.:*
Mam nadzieję że pomogłam tym którzy nie potrafili zrobić własnego nicku.
Jakieś pytania pisać w komach :**.
/Here Bitch





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl