niedziela, 21 sierpnia 2016

Powracam c:!!

Czeeść!!!
Na początku mega przepraszam za nieobecność.
No ale jak pisała wam viola miałam stłuczoną rękę .
No więc trudno było pisać ;//.
Ogółem w skrócie już opowiem było tak :
Znajomi przyszli po mnie jak zawsze abyśmy poszli na boisko.
Wiecie pograć w nożną no i w ogóle , posiedzieć .
No to graliśmy biegłam z piłką i się wyłożyłam .
Poszliśmy do mnie i opowiedzieliśmy mojej mamie co się stało .
Pojechałam do szpitala z tą ręką bo mnie  mega bolała...;//
No i powiedział że mam stłuczoną , dał jakiś jakby gips nwm jak to nazwać XD.
No więc to chyba skrócona historia z mojego życia .
Przepraszam ale nie mogłam pisać..
Teraz posty będą dodawane jak zawsze..
Buziaczgii pozdrawiam :*!
/Adidas Girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl