wtorek, 23 sierpnia 2016

Informacje dotyczące Imprezy pożegnalnej wakacji i kończącej festyn blogowo-wakacyjny.

Siema siema 
Dzisiaj Podam SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE dot.Imprezy 31 sierpnia.
A więc
31 sierpnia zaczynamy o 20:00 u mnie będzie pokój IMPRA
XD 
Jak ja z olą kiedyś zaplanowaliśmy na 90 % będzie tak :

20:00-20:05- Powitanie na imprezie przez administrację
20:06-20:29-Impreza wolna cz.1
20:30-21:00-Zabawa ,,Krzesełka"
21:00-21:20 - Top Model 
21:21-21:30 - Ostatnie losowanie wakacyjne.
21:31-21:51- Impreza wolna cz.2
21:52-22:00 - Zakończenie Imprezy Pożegnalnej wakacje oraz ustalenie daty kolejnego festynu blogowego. 

Jak wiecie impreza będzie trwać 2 godziny,ale może będzie dłużej lub krócej ;D.Impreza jak zapowiadałam na początku będzie u mnie w pokoju impra. Mam nadzieje że pożegnamy fajnie z wspomnieniami wakacyjnymi i mam nadzieje że będziemy dalej z blogiem oczekiwać aż będzie impreza powitalna wakacje.
Jak wspomniałam o 21:52-22:00 będzie ustalenie daty kolejnego festynu blogowego być może i będzie w tym roku ;))
Dobra to na tyle jutro obięcuje dać pytanie finałowe bo piszę z kompa! Ok. Ja już kończę i oczywiście przypominam o głosowaniu dotyczącej Kamili.
Do jutra !!
/SpadajSuko 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl