środa, 24 sierpnia 2016

Informacje...♥

Witam was..
Przepraszam,że nie pisałam postów..nie miałam czasu.
I inforumuję was o 2 dni przerwy za 2 dni wracam 8))
Ii w zajmian za przeprosiny zastanowię się nad losowaniem Vipa na 5 dni..♥
Jak wrócę wracamy do serii ,,Na zakupy 2"
Oraz..
Myślę nad 2 serią bo..jestem na nim mało aktywna XDD
===
Stoję tu z..Margaret to nie jest ta o, której myślicie XDD
Z mojej strony przepraszam za przekleństwo ;D
===
A i wgl Informacja pamiętacie jak ja się zapytałam czy mam znaleść sobie męża?
No..to znalazłam męża ! XD
♥♥
Kochani ja już będę lecieć..do zobaczenia za 2 dni B)
/₴PȺDȺJ ᴷᵁᴿᵂᴼ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl