sobota, 3 grudnia 2016

Dlaczego Ja? [NOWA SERIA]

Witajcie Kochani!
Jak obiecałam ruszamy z nową serią, a jest nią ,,Dlaczego Ja?''.
Każdy ten serial pewnie oglądał lub ogląda do dziś!
Ja oczywiście oglądam do dziś B).
Widziałam na blogach Trudne Sprawy.
Trudne Sprawy są powoli bardzo nudne jeśli chodzi o Awatarię.
Wszyscy to nagrywają na YouTube, robią o tym serie na blogu...
Cóż, to tylko moja opinia!
Okej, chyba możemy zaczynać!


Awataria. To tutaj mieszka 20 letnia Lilianna wraz ze swoją 90 letnią babcią.
Pewnego dnia, gdy Lilianna pracująca jako sekretarka otrzymała telefon w pracy.
-Dzień Dobry, z tej strony Lilianna Nowak, w czym mogę pomóc?
-Witam, z tej strony Wojciech Bernaś, mieszkam w mieszkaniu obok pani.
-Ah tak, Panie Wojciechu! Proszę mówić.
-Może to dla pani być szokiem, ale...
-Ale...? Panie Wojciechu, niech pan dokończy...- powiedziała Lilianna z trudem przełykając ślinę,
-Pani babcia... Ona... Zmarła na zawał 2 godziny temu... Tak mi przykro, pani Lilianno!
-Moja... Babcia? Nie, to niemożliwe... Niech pan sobie nie żartuje! Ja natychmiast zwalniam się z pracy, jeśli pan żartuje, nie daruje tego! To ani trochę nie śmieszne!- powiedziała Lilianna ze złością odkładając słuchawkę telefonu.

*5 MINUT PÓŹNIEJ*
*Puka do drzwi*
-Przepraszam szefie jeśli przeszkadzam, ale czy mogę się zwolnić? Mam bardzo pilną, rodzinną sprawę...
-Jasne Lilianno, i tak zasługujesz na trochę odpoczynku, ponieważ ostatnimi czasy bardzo się starasz!
-Dziękuje szefie, do jutra! - i Lilianna wyszła zamykając za sobą drzwi...


Pewnie ciekawi co dalej?
O nie, nie! Nie ma takich ,,luksusów''!
Kolejna część już za tydzień!

  1. Seria ta jest prowadzone co tydzień w soboty przez administratorkę /Panduśka.
  2. Seria wymyślona przez /Panduśka.
 Jeszcze dzisiaj na pewno coś napiszę! ;D
Chciałam jeszcze pogratulować administratorce Dominice za awans!
Gratuluję i życzę dalszych awansów! :DD

Dobra, lecę sprzątać pokój bo już słyszę słowa mamy ,,Sprzątaj pokój a nie na komputerze siedzisz!''

Do następnego posta i miłego popołudnia! 

/Panduśka

1 komentarz:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl