piątek, 2 grudnia 2016

Puk Puk! Kto tam? Halo, tu nowa adminka!

Cześć, witam, dobry wieczór!
Jak pewnie zauważyliście po tytule posta jestem nową adminką!
Ok może na początek kilka małych faktów o mnie!
1. Mam na imię Nikola.
2. Urodziny mam 10 kwietnia.
3. Mam kanał na YouTube ,,Nikola Awataria''.
4. Moim hobby jest szkicowanie, informatyka oraz grafika komputerowa.
5. Moim ulubionymi zespołami muzycznymi są ,,Bars and Melody'' oraz ,,30 seconds to Mars''.

Mam już kilka pomysłów na zabawy, jedna z nich już jutro dostanie się na bloga!
Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Chciałam podziękować również Violi za zaproszenie do współpracy! ;D 
Obiecuję, że Was nie zawiodę!

Oczywiście niedługo święta...
Więc NA PEWNO nie będę taka aktywna że 5 postów w ciągu godziny.
Jak to ja - na święta szykuję niespodziankę! :D

Będę podpisywać się /Panduśka, a następnie pojawi się może grafik zamiast podpisu! ;D
Ja lecę dalej, życzę miłego wieczorku, a na koniec wstawiam mój paszport!
/Panduśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl