czwartek, 15 grudnia 2016

Nowe rzeczy na facebook'u! #2-Świąteczne aktualizacja+Wspólne Oczekiwania.

Witam was serdecznie w czwartek!
Na początek chce przeprosić że ja nie pisałam postów ale jak wiecie szkoła, ale na szczęście jutro piszemy ostatni próbny test z chemii,fizyki,biologii i geografii. Bo te przedmioty są w 1 dniu razem no ;D. . Tydzień temu w środę pisaliśmy test próbny z niemieckiego xD-Poziom podstawowy,  w poniedziałek pisaliśmy z matematyki test próbny, we wtorek pisaliśmy test próbny z j.angielskiego-Poziom podstawowy a dzisiaj test próbny z j.angielskiego-Poziom rozszerzony no i oczywiście z j.polskiego. 
Zostało jeszcze ogółem 10 testów z j.angielskiego hahah xD 
Do  kwietnia chce pani zrobić(razem 15 testów) i to jest właśnie powód że ja nie pisałam w tym tygodniu dużo postów. Mam nadzieje że na Przygoda z Awatarią będe pisać częściej. 
Dobra ja rozgadałam się na temat moich spraw no to przejdźmy do serii ,,Nowe rzeczy na facebook'u" cz.2 xD
Dzisiaj napiszemy o aktualizacji świątecznej.
Dzisiaj weszłam na awatarię i zobaczcie jakie mamy aktualizacje :D
Już jak weszliśmy na awatarię wyskoczyło nam takie okno ,,Zakup zestawu"
W tym zestawie mamy krainę lodu (jak dla mnie xD)
Kosz tego zakupu 490 G. Trochę drogo ale jak ktoś uzbierał G to pestka xD.

W ciuchach dodali stare  ciuchy świąteczne. xD ( Damskie-nwm jakie męskie xD)
A mamy tam strój lisa,baławnka i strój ,,śnieżynka"
A co w meblach? xD
Stare Świąteczne meble! Nareszcie ahaha xD
W 1 części mamy sanie (które kupie chyba xD) Choinke,wieniec,skarpetkę itp xD
W 2 części mamy  tapety,podłogi itp no i oczywiście również choinkę xD 
A gdzie można kupić bombki,gwiazdę? xD


Jak widać instrukcję jest choinka klikamy kup ozdobe i mamy xDD
ZAGADKA DLA WAS! XD
Czy jest inny sposób kupienia ozdobów świątecznych? Jesli tak to podaj ;D
Odpowiedzi w komentarzu no i oczywiście wasza opinia aktualizacji na facebooku 
Ciekawe czy na nk też  będzie aktualizacja xD
To się wlicza do naszego wspólnego oczekiwania
A ja już się żegnam
Do zobaczenia!
/Świąteczna_Violka 

4 komentarze:

  1. Mam ten 1 zestaw, dostałam go 2 lata temu w promocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież na nk też to jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, ale Ty zdecydowanie nadużywasz miny ,,xD". Przez to posty są nieciekawe i wyglądają nieprecyzyjnie. To tylko moja rada. ;) Oczywiście możesz ją stawiać, ale nie na końcu każdego zdania. Tak 1-2 (jeśli już muszą być) miny na post wystarczą. To nie jest hejt.

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl