piątek, 9 grudnia 2016

Wracam na bloga, odeszłam z nk?

Witajcie w kolejnym poście.
Jak widać po ,,tajemniczym'' tytule posta za ciekawy nie jest, tak jak mój humor.

Dobra, nie było mnie tutaj kilka dni więc po ciężkich dniach, pełnych testów, kartkówek oraz prac klasowych wracam do Was ;).
 Dzisiaj miałam kartkówka z niemca (niezapowiedziana, super) i dostałam 5 więc jestem dumna bo się nie uczyłam XD.

Okej przechodząc do tytułu posta...
Tak!
Odeszłam z nk przez pewną osobę jaką jest moja była iBFF.
Na moim koncie nie ma żadnego hackera czy coś, to tylko moja koleżanka z klasy.
Myślę nad powrotem na nk, ale nie jestem pewna czy wrócić...
Obecnie gram w Awatarię na fb :)
Ugh, jeśli chodzi o posty... Jutro na pewno pojawi się ,,Dlaczego Ja''. Albo z FB, może wejde na nk... Nie wiem.
 Nie będę za bardzo aktywna... Zrozumcie.

Okej, to był taki mały post informacyjny ;3.
To ja lecę robić profkę na fb ;d.
Do zobaczenia!
/Panduśka

3 komentarze:

  1. Po dwóch moich nieopublikowanych komentarzach, do końca życia straciliście mój szacunek. Zresztą szkoda szczępić ryja. Chcielibyście być adminami na Renesans Awatarii? To najpierw nauczcie się traktować czytelnika jak człowieka, nie jak maszynkę do nabijania wyświetleń.
    Dziękuję. Do widzenia.
    /Taka sb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ja cały czas siedzę na blogu? NIE! Nie mialam czasu po prostu je opublikować a ty zaraz.... -.-

      Usuń
    2. Haha, nadal są nieopublikowane, a wcale nie były obraźliwe

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl