niedziela, 4 grudnia 2016

Nowy administrator

Witam Was w pierwszym moim poście na tym blogu, no i ten no.. 
postaram się pisać na luzie i Nikola już napisała post powitalny, 
więc ja też musiałem ;-;
A więc parę faktów o mnie:
1. Nazywam się Olek.
2.Mam 15 lat.
3.Lubię grać w nogę, siatkówkę, oraz lubię fotografować.
4.Moim ulubionym zespołem jest Twenty One Pilots. 

No i oczywiście chciałbym podziękować Violi za danie mi  szansy na bycie administratorem :D

Na koniec zdjęcię mojego paszportu :3

/Olek

1 komentarz:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl