czwartek, 15 grudnia 2016

Ożywienie bloga? Szansa na film z okazji świąt?!

Siemka!
Ostatnio, czyli od 4 dni na blogu pustki...
Jest to spowodowane otwarciem bloga PzA którego premiera odbędzie się za 2 dni, czyli 17 grudnia!
Postanawiam ożywić bloga. No... Przynajmniej się postaram ponieważ mam masę nauki ale na wszystko znajdę czas!

,,Szansa na film'' hmm.. Zastanówmy się chwilę o co chodzi! Macie 10 sekund! ;D.
1...
2...
3...
4...
5...
6...
7...
8...
9......
10!
Jak pewnie niektórzy wiedzą mam komputer w naprawie. 
Ech... Do serwisu szedł tydzień, a przecież do świąt 8 dni!
Słuchajcie mnie uważnie!
Mój komputer został naprawiony!
Dostałam wczoraj o tym informację.
Nawet mój tata powiedział, że specjalnie dla mnie przejedzie te 50 km tam i z powrotem by przywieźć mój komputer z naprawy.
Dlatego pojawia się szansa na świąteczny teledysk!
Gdy za 6 dni dostane swój komputer, prawdopodobnie nagram 2 teledyski. Tak, 2!
1. Coraz bliżej święta (oczywiste)
2. -
3. -
Dlaczego w 2 i 3 są ,,-''?
Ponieważ z okazji świąt nie będę pomagać mamie w kuchni, a będę nagrywać! 8)
Dla mnie to poświęcenie ponieważ może mnie spotkać kara, czyli sprzątanie pokoju XD. (W moim pokoju absolutnie nie latają butelki po Pepsi... :) )
Okej, więc ja kończę tego jakże majestatycznego posta! 8)
Do zobaczenia! 8)
/Panduśka

1 komentarz:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl