sobota, 3 grudnia 2016

Wersja Świąteczna bloga!

Dobry Wieczór!
Nareszcie nadeszła ta chwila!
Blog w wersji świątecznej!
Dopiero teraz dokonano zmian...
A więc na co czekać? Zobaczmy jakie to te nasze zmiany!
1.Nowy nagłówek!
Zaczne opis nagłówka od tła. Na tle widzimy ładny pokój ustrojony lampkami, światełkami, łańcuchami no i oczywiście stoi w rogu choinka^^. Choinka jest ustrojona światełkami,bombkami,gwiazdą no i również światełkami.No i oczywiście są administratorzy bloga.Po prawej stronie jest Olek.Wiem on jeszcze nie napisał posta ale na pewno napisze on posta w najbliższych dniach. Koło niego ja.Ubrana w wianek z kwiatków niebieskich,miętowa sukienka,czarne rekawice no i oczywiście kolczyki.Dominika to ta blondi :D. Na włosach ma 2 lilie,ładny szalik,Kurtkę,bluzeczkę.No i całkiem po lewej stronie to nasza Nikola!(Przepraszam że ja nie dałam blasku-zapomniałam ;/(Poprawie to jutro lub w poniedziałek!) Nikola na włosach ma czerwony kwiat.Ona ma białe kolczyki,naszyjnik i biała sukienka.No i oczywiście my życzymy ,,Wesołych Świąt"
Jak wspominałam w tym poście zapomniałam blasku ale obiecuje że poprawie... Jak oceniacie nagłówek? Ja 9/10 :D 
A wy?-Tradycyjnie pisać w komentarzach.
2.Tło bloga
Na tle bloga widzimy to samo co na nagłówku tylko jest mała różnica.Zamiast awatarów-administratorów i napisu ,,Wesołych świąt" jest nasze nowe logo bloga!(Zrobiła fanka bloga-Laura-Serdecznie cie pozdrawiam! 
3.Nowe logo bloga
No i mamy nasze świąteczne,zimowe logo bloga! Przed skrótem ,,KCA" jest śnieżka. Śnieg kojarzy się właśnie z zimą,świętami...
No i chyba każdy zna skrót KCA:D. Dla tych co mają ,,dobrą pamięć ale krótką" przypomne-Kochamy Cię Awatario :D
4.Kolędy!
No i oczywiście zamiast disko-polo,rap,pop to mamy nasze polskie kolędy! W naszej liście mamy 11 polskich kolęd no i oczywiście 1 kolęda angielska:
1.Dzisiaj w Betlejem
2.Pójdźmy wszyscy do stajenki
3.Do szopy hej pasterze!
4.Gdy się Chrystus rodzi..
5.Wśród nocnej ciszy...
6.Jezus malusienki...
7.Cicha noc...
8.Bóg się rodzi...
9.Mizerna cicha
10.Gdy śliczna panna
11.Jest taki dzień!
12.We wish you a Merry Christmas!
5.Pada śnieg,pada śnieg :D

Koło tekstu mamy taki dodatek ,,spadający snieg" :D
Pada śnieg,pada śnieg dzwonią dzwonki sań.. hahahaha ;D
Jak jest zima to i musi być śnieg..
No chociaż za oknami widać że trochę jest śniegu,lecz ciekawi mi czy te święta będą z śniegiem..? Mam nadzieje że tak :D
6.Odliczanie do świąt!-Licznik
 No i oczywiście nasz kochany licznik,co nam odlicza dni aż do tego momentu,.Do tej ważnej daty! Dwudziestego czwartego grudnia :D.
Licznik wygląda taki jak sami widzicie ale innego kształtu nie było na deszczowce.pl :D. 
Do świąt pozostało: 20 dni,1 godzina,14 minut i 57 sekund!
Licznik nazwałam ,,Święta tuż tuż"
7.Czcionka
a) Zakładki
Czcionka zmieniła tu kolor na taki miętowy
b)Tekst i tytuł posta
Tytuł posta został troszkę powiekszony i zmieniony kolor na biały a czcionka pozostała w tych samych rozmiarach i też zmieniona na kolor bialy.

To był ostatnia zmiana naszego bloga.
Mi się podobają.A wam? Chyba wiecie gdzie macie dać opinie?:D
Tym co jeszcze nie wiedzą-w komentarzach ;D

A ja już lecę..
Życzę wam dobranoc i do jutra <3
/Violka

3 komentarze:

  1. Nagłówek jest moim zdaniem niedopracowany. Olek ma "uciętą głowę", u Nikoli i Dominiki są "białe luki we włosach" (mam nadzieję że wiesz o co chodzi), jak już mówiłaś - awatarka Nikoli nie ma blasku zewnętrznego. Awatarzy są ponadto nieproporcjonalnie do siebie ustawieni. Nie odbieraj tego jako hejtu, chciałam być szczera i wyrazić swoją opinię. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek będzie poprawiony.. Wiem ja zawsze zapominam o tym blasku jak nie mi to ona.. Hhaha nie no naglowek bedzie poprawiony! ;) /Violka

      Usuń
    2. Ja również radzę poprawić nagłówek. Gdy go dopracujecie, będzie piękny :)
      /Artemida

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl