niedziela, 28 maja 2017

Aktualizacja na nk - Koło Fortuny.

Witam.

Najpierw bardzo chciałam przeprosić, że imprezy nie było, ale niestety Krystian po prostu źle się poczuł  w piątek i nie mogliśmy zrobić imprezy. A dzień po, miałam straszne lagi u Krystiana.. Jeszcze raz przepraszamy. Od razu mówimy, że szykujemy coś na imprezę wakacyjną.

Do rzeczy! Kilka dni temu, dodali w grze nową aktualizację, a mianowicie koło fortuny. Zobaczcie.


Na początku mieliśmy 3 koła, ale, ale jest coś tu zmienione! Kolor tła.  Jak klikniemy użyj, pojawi się okienko: 


Można wymienić z normalnych żetonów, na te niebieskie. A co oni dają? Im większy poziom, tym większa nagroda. Więcej złotych monet, oraz  oczywiśćie, możemy wygrać też dodatkowy ten żeton!  W tym przypadku, mam 23 niebieskich żetonów.


Co się tu zmieniło? Kolor właśnie tych pasków na niebieskie.  Kolor Jackopot-a  został ten sam. Kolor "Goldów" też  (żółty), no i "dodatkowy żeton", również jest w tym samym kolorze.  Oczywiście, również mamy szanse na 2 razy więcej srebra/ goldów oraz możemy wygrać "3 razy więcej".  Ale niestety, w 2 "rundzie", są dostępne bankruty w kolorze czarnym. 
Życzę miłego kręcenia kołem! 

Co wy sądzicie o tej aktualizacji? Napiszcie swoją ocenę w komentarzach! 

Ja już kończę pisać posta, życzę jak zwykle na koniec dobrej niedzieli oraz do zobaczenia we wtorek! 

Violka


3 komentarze:

  1. Bardzo się zawiodłam brakiem imprezy czekałam na nią miesiąc i jej nie ma macie zamiar zrobić ją w innym terminie bądź zrobienia b.dużej imprezy z nagrodami???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, tak wyszło... Nikt nie miał tkich planów, żeby imprezę odwołać. Najpierw Krystian źle się poczuł i nie mógł wejść na awatarię, potem straszne lagi... Eh..
      Tak, mamy zamiar zrobić imprezę w innym terminie. Prawdopodobnie odbędzie się na początku wakacji. :) '

      Usuń
  2. To akurat lepiej dla mnie bo będę mógł na nią wbić xD

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl