niedziela, 14 maja 2017

Pokoje jak żywe #4 + Urodziny AKI!?

Hejka!

Postanowiłam dzisiaj dodać 2 posty, żeby trochę zrobić taką malutką "przerwę" między naszymi vlogami. Oczywiście, że vlog się dzisiaj pojawi, ale tak około godziny 20:00.

Przejdźmy do serii, której ostatnia część została dodana ok. 2 miesiące temu! (?)! Czas to "restartować", przypomnieć oraz zrobić kolejne przeróbki naszych pokoi!

Zanim poznacie moje kolejne przeróbki, to przypomnijmy sobie ostatnie, oraz zobaczmy jak (Anonimowa) fanka nazwała, oraz wyceniła.


Anonimowa nazwała pierwszą przeróbkę "Piekielne Niebo" i wyceniła 13G. Bardzo dobry pomysł! A teraz jak nazwała przeróbkę nr 2?


A ten pokój nazwała kolorowym rajem i wyceniła aż 14G! Bardzo dziękuje za twoje pomysły, a w tym czasie zapraszam do oglądania kolejnych przerobionych pomieszczeń!


Te pomieszczenie przedstawia można powiedzieć majówkę, piknik? Widzimy na 2 ścianach trawę, kwiaty oraz 2 koszyczki. W koszyczkach widzimy również  kawałek różowego kocyka, Jak ja bym nazwała? Majowy piknik. A wy? Wymyślcie jakąś nazwę oraz wyceńcie ją! 

Przechodzimy do kolejnego pomieszczenia. 


Tutaj widzimy jakiś pusty pokój. Hmm? Na ścianach widzimy piękną tapetę  z bardzo ładnymi wzorkami. No oczywiście daliśmy ciemną podłogę! Jak nazwiecie i wycenicie? Czekam na Wasze propozycje! 

A teraz  druga rzecz! 

Jak wiecie blog Awataria - Kraina Inspiracji dzisiaj obchodzi swoje 1 urodziny po odnowie bloga! Najpierw co prawda się nazywał "Awataria Oczami Youtuberów". Życzę całej administracji, dalszych sukcesów w blogowaniu i życzę, żebyście blogowali jeszcze na tym blogu przez dugie lata! W tej chwili jest impreza, co założycielka zaprasza,  ale również ja też zapraszam! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! 

A vlog, jak mówiłam pojawi się dopiero około godziny 20:00! 
Do zobaczenia! 

Violka 




5 komentarzy:

  1. Pierwszy pokój: Piknikowy raj
    15G
    Drugi pokój: Klasyka
    20G
    //Nishiki

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Łono natury 9 g
    2.Wygodnie 1200 s
    //Armor

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam ten blog zupełnie przypadkiem i z ciekawości postanowiłam na niego zajrzeć. Oczywiście byłam sceptycznie nastawiana, biorąc pod uwagę to, że już w nazwie jest błąd - brak przecinka. Na nieszczęście moje złe przeczucia okazały się być słuszne - ten blog jest na naprawdę niskim poziomie.
    Brakuje na niej jakiejkolwiek organizacji, a według mnie, to jest filar utrzymujący daną stronę. Pomysłowość tutaj nie jest też mocną Waszą mocną stroną. O poprawności w postach też nic dobrego nie powiem, ponieważ zdarzają się błędy, czasem nawet rażące.
    Niestety nie widzę przyszłości tego bloga, ale i tak życzę Wam powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To twoja opinia. Ale i tak dziękuje.

      Usuń
    2. Tak, wiem, że to moja opinia i naprawdę nie musiałaś mi tego pisać.

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl