środa, 3 maja 2017

Mini Q&A o awatarii!

Hej
Wpadłem na pomysł by zrobić mini Q&A o awatarii z okazji 40.000 wyświetleń na blogu za co jeszcze raz bardzo dziękuje :). Pytania będą dla Wszystkich czyli i czytelnicy będą mogli na nie odpowiedzieć w komentarzu. Ale nie na na czytelnikach tu kończę, ponieważ  nominuję do Q&A:

  • Całą załogę bloga.
  • Innych blogerów.
  • Oraz jak wcześniej wspomniałem - wszystkich czytelników.

Więc, przejdźmy do pytań!

1. Jak długo grasz w Awatarię?


Pierwsze pytanie będzie dość oczywiste, czyli jak długo gram w naszą kolorową gierke? Gram około trzy lata lecz z przerwami. Największa przerwa trwała około 5 miesięcy.

2. Kto Ci pokazał Awatarię?


Pytanie dosyć trudne, bo go nie pamiętam . Z tego co kojarzę, to albo sam odkryłem na FB, bądź pokazała mi to moja kuzynka. To lub to ;).

3. Co byś zmienił/a w Awatarii?


Ja bym zmienił aktualizacje, które są na rosyjskiej awatarii. Nie wiem czym jest spowodowane, lecz to jest wielki minus. Nowe ubrania, ciągłe chodzenie w tym samym mnie nudzi. Ewentualnie dodałbym nowy ekran ladowania.

4. Co Cię najbardziej wkurza na Awatarii?


Chyba najbardziej mnie wkurzają "wojny" czy to Valide je prowadzi czy też nie i tak będą wkurzać i tak.. Oczywiście komiczne i obraźliwe nicki których nazw tu nie wymienię. Oraz jak wcześniej wspomniałem, brak aktualizacji.

5. Dlaczego grasz w awatarię ?


Na to pytanie będzie dosyć długa odpowiedź. W awatarię gram tak długo bo to przedstawia moje drugie małe życie. Moge się ubierać jak chcę, rozmawiać z przyjaciółmi, śmiać się tam i w realu, że prawie głowę o podłoge rozwaliłem (serio). Podoba mi się tam wiele rzeczy, lecz nie wszystko. Każdy tam może zrobić królestwo, impreze, top model i inne bardzo ciekawe rzeczy  ( ͡° ͜ʖ ͡°) . 

A teraz proszę Was byście odpowiedzieli na pytania w komentarzu, a blogerów bloga KCA i innych w swoim poście. Jestem ciekaw odpowiedzi :D. Nie mam nic do napisania. Żegnam Was do zobaczenia! 

/Krystian 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl