poniedziałek, 22 maja 2017

Zbigniew Wodecki nie żyje. Miał kilku "awataryjnych fanów"..

Witam...

Dzisiaj niestety odszedł wielki artysta, a mianowicie Zbigniew Wodecki. Przyczyna śmierci był udar mózgu. Był polskim piosenkarzem,  instrumentalistą, kompozytorem, aktorem oraz prezenterem telewizyjnym. Miał zaledwie 67 lat.
Napisał m.in " Byłaś dla mnie dobra".  Z tobą chcę oglądać cały świat",  "Po co ten żal" , "Pszczółka Maja" i inne.  Również występował w filmach takich jak:
- Ceremonia Pogrzebowa (1984 jako skrzypek)
- Klan (2002 jako ksiądz)
- Król przedmieścia (2002 jako prowadzący program "Droga do Gwiazd")
- Miodowe lata (2002, jako on sam)
- i inne.

Zostanie pochowany w Krakowie.
Gracze Awatarii na naszej klasie pamiętają o nim, robiąc wydarzenia "Zbigniew Wodecki [*]".










Oczywiście, ja też byłam jego fanką i napisałam te same wydarzenie.



Kinga z Baśniowej Awatarii, oraz ja zrobiliśmy w opisach na nk hasztag "#NajlepsiArtyściOdchodzą". 




Niestety, nie mam wszystkich w znaj na nk i nie wiem, czy wy napisaliście to w opisie.

Zbigniewie, byłeś po prostu IDEALNY.  

W imieniu całej administracji przesyłamy nasze szczere kondolencje całej rodzinie Zbigniewa Wodeckiego.  




#ZbigniewWodecki [*] 

7 komentarzy:

  1. też mialam napisane #NajlepsiArtyściOdchodzą. Niech spoczywa w pokoju Z. Wodecki :(

    /Primadonna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze te teledyski zostaną w naszych sercach.
    Muszę to samo napisać...
    #NajlepsiArtyściOdchodzą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbigniew Wodecki i jego przeboje - na zawsze w naszych sercach! Byłeś wielkim człowiekiem i artystą. Mój autorytet.
    #NajlepsiArtyściOdchodzą...
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja napisałam #NajlepsiArtyściOdchodzą
    Nadal uważam go za jednego z najlepszych polskich artystów mimo tego że nie słucham zwykle polskich piosenek.
    Niech spoczywa w pokoju ��
    //Armor

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście nie rozumiem tej całej wrzawy - nikim dla mnie nie był, więc spływa po mnie jego śmierć, jak po każdej innej obcej mi osobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo osób zwracało wam uwagę, że macie błąd w nazwie bloga, dlaczego więc go nie poprawicie?

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl