poniedziałek, 1 maja 2017

Przeprosiny

Hej!

Bardzo dawnooooo mnie tu nie było. Przeprosiny się Wam należą, bo a jak?

Egzaminy gimnazjalne, gdy to pisałem ciary mnie przechodziły, lecz, poszły mi dobrze i bardzo się cieszę. To był główny powód mojej nieobecności.

Drugi powodem jest to, że mam własne życie. Grałem w piłkę, spędzałem czas z przyjaciółmi, także na awatarii. Ale, teraz, jestem tu z pełnymi bateriami. Kilka pomysłów mam w głowie na nowe posty :) .

Postaram się jak najszybciej oddać nagrody z losowania wielkanocnego.

Poza tym wchodząc tu, widzę 40.000 k wyświetleń! Dziękuję ! :) ♥

Jak narazie nie mam nic ciekawego do napisanie, jedyne co mi zostało, to z wami się pożegnać! Pa!

/Krystian 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl