niedziela, 14 maja 2017

Powitanie.

Witam!

Przepraszam, minęło 3 dni od mojego próbnego okresu a ja ani jednego posta nie napisałam.. Musiałam odpocząć od tych egzaminów. Było dość dużo nauki do tego moja mama zaczęła na mnie wrzeszczeć, że się nie uczę. Nie mogę kłamać z tym, że siedziałam na Awatarii. Chciałam trochę się zrelaksować z innymi. Zresztą chyba nie chcecie, abym wam opowiadała o moim życiu tylko raczej o tym co dziś napiszę. Przejdźmy do sedna:

Mam na imię Martyna, urodziłam się 10 czerwca 2003 czyli dokładnie niecałe 14 lat. Mój charakter jest bardzo łagodny i miły dla rówieśników. Spędzam dzień wesoło z dziećmi, które zostały oddane do domu dziecka. Bardzo im współczuje co mogły te dzieciaczki przeżyć. Oprócz tego moje zainteresowania to taniec, blogowanie oraz rysowanie (szkic). Co do mojej mamy, ona pierwszy raz się wydarła na mnie. U mnie w domu nie ma żadnej patologii. To tyle. Na koniec pozostawiam wam moje pierwsze robione profilówki. 😉

Moja postać na tle różowego futerka. Pasuje wszystko. Moja ocena to 9/10.

 Ten obrazek najbardziej mi się podoba, kolorystyka pasuje. Moja ocena to 10/10.
To podoba mi się najbardziej! Nosek jest śliczny ale trochę śmieszny. Moja ocena to 10/10.
 Tutaj moja postać stoi koło przytulnego domku. Moja ocena to 8/10.
To był nagłówek do bloga Magia Awatarii, ale niestety został usunięty z niejakich przyczynów.
















Martyna

4 komentarze:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl