piątek, 12 maja 2017

Ulubieniec Awatarii #0 - Zapisy (NEW!!)

Witam.
Widzę, że The brain - Awataryjny Umysł nie wypalił, ponieważ, z uczestnikami nie mogliśmy się dogadać, kiedy ma zrobić wyzwanie. No mówi się trudno. Stwierdziłam, że to bez sensu i stworzyłam nową serię.
Nazywa się "Ulubieniec Awatarii". Postanowiłam, że zrobię swój, własny, blogowy "quiz". O co będzie chodziło? Już Wam wyjaśniam zasady!


  • Do gry może zapisać się maksymalnie 10 osób. 
  • W formularzu zgłoszeniowym w komentarzu obowiązkowo napisz:
    • Imię;
    • Nick z awatarii;
    • Jak długo grasz w awatarię?;
    • "Zapoznałam się z zasadami gry"
    • Podpis.
  • W grze będą II działy.
      • I dział - Pytania na A/B/C/D.  (5 rund)
      • II dział - Pytania na czas na nk. ( 5 rund) 
  • W każdym dziale jest jedno koło ratunkowe: 
I dział - "Pół na pół" - Usuwa 2 błędne odpowiedzi. 
II dział - "Zamiennik" - Zamienia pytania. 

KOŁO RATUNKOWE, MOŻNA UŻYĆ TYLKO RAZ! 

  • Za każdą poprawną odpowiedź dostaje się 1 punkt, a błędna odpowiedź, to rzecz oczywista, że 0. 
  • Harmonogram nagród: 
25 - 23 punktów - V.I.P na 10 dni.
22 - 20 punktów - V.I.P  na 5 dni.
19 - 15 punktów - Kosz róż
14 - 10 punktów - Statek
9 - 7 punktów - Bukiet ślubny
6 - 0 punktów - Postawa  w klubie/ w barze - 10x
+ Każdy uczestnik dostanie dyplom. Osoba z największą punktacją dostaje tytuł "Ulubieniec Awatarii"
A teraz punktacja w 2 części.

  • do 1 minuty - 5 punktów 
  • do 2 minut - 4 punkty 
  • do 3 minut - 3 punkty
  • do 4 minut - 1 punkt. 
  • Od 5 minut - 0 punktów.
Tematyki pytań w zabawie: 
  • Awataria - Eventy, stroje, przedmioty, urodziny, rankingi. 
  • Blogi;
  • Kanały na YT.
Nic mi nie pozostaje, tylko zachęcić do zapisania się! 




22 komentarze:

  1. - Zuza
    - LetItBreath
    - Ponad 4 lata
    - Zapoznałam się z zasadami gry.
    - /LetItBreath

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadia
    Forever Lost
    4 lata
    Zapoznałam się z zasadami gry
    /Nadziaa

    OdpowiedzUsuń
  3. - Wojtek.
    - Znasz nick.
    - 2 lata
    - zapoznalem sie

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz błąd, zamiast można to może.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, sorka za literówkę, oraz dzięki za poprawę ;D

      Usuń
    2. Spoko ;).

      Usuń
  5. Kurczę, zapisałabym się, ale nie znam się tyle na awce xd
    /Nishiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ok..
      Natalka
      Natalcia
      5 miesięcy
      Zapoznałam się z zasadami gry
      /Nishiki

      Usuń
  6. -Weronika
    -Cihan Sultan
    -2 lata
    - Zapoznałam się z regulaminem gry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisałabym się, ale laptop tak jakby hm... zdechł? XD
    //Armor

    OdpowiedzUsuń
  8. -Ola
    -Kc Dominik, cichasz się (nie długo Sowa Oli)
    -3 lata
    -zapoznałam się z regulaminem zabawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Laura
    *Laura*
    Parę lat, ale dokładnie nie pamiętam xd
    Zapoznałam się z zasadami gry
    /Krówka

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie mam dużo czasu w tym okresie ;/ Z chęcią bym się zapisała.
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  11. Marta
    Primadonna
    2 latka
    zapoznalam sie


    /Primadonna

    OdpowiedzUsuń
  12. y wiec Jo mom na imie Kacper XD
    Y no jo mom nick Kiś ogórki XD
    y no jo grom tak ze 3 lata XD na kilku kontach
    y no i jo sie zapoznołem z tym XD
    /Kacper XD

    OdpowiedzUsuń
  13. -Oliwia
    - Zależy, bo na fb mam Alicja, na nk Armin Sutan i Taylor
    - Na fb gram pół roku, na nk hmm 2miesiące
    - Zapoznałam się z regulaminem
    /taylor

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl