czwartek, 15 czerwca 2017

Bądź kreatywny #1

Witajcie!
Właśnie wpadłam na pomysł, aby zrobić serię w której sprawdzę jak bardzo kreatywni jesteście.
Seria będzie podzielona na 5 poziomów i w każdym z nich wybiorę zwycięzce, który dostanie VIP-a na 10 lub 20 dni + wybraną przez siebie rzecz.


POZIOM I - WYMYŚL NICK

Zasady są proste. Ja podaję Wam zdjęcie awatarki, a waszym zadaniem jest wymyślenie nicku, który pasowałby do niej. (Do tej stylizacji)  Łatwe, prawda? Więc zaczynajmy!


Stylizacja mojej awatarki to fryzura w postaci warkoczyka, w kolorze brązowym, Żeby na włosach nie było pusto, ubrałam niebieską kokardkę.  Moje oczy są koloru czarnego. Moje ulubione kolczyki - krzyże i naszyjnik. Sukienka biała, do kolan i do tej sukienki ubrałam biały kardigan. Na nogach mam czarne rajstopy oraz buty "punk"
Stylizacja, opisana, więc zapraszam do myślenia i komentowania! 
/Nadziaa

4 komentarze:

  1. Czarne piórko. /Karou (Nie loguje się xD )

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżna panna

    /Uzalezniona
    PS. Nie chciało mi sie logować XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka do kolan? Xddd Ktoś tu chyba nie wie gdzie są kolana. Tej sukience to dużo do kolan brakuje xdd

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl