poniedziałek, 12 czerwca 2017

Nowy redaktor

Cześć

     Teraz będziecie mieli możliwość czytania moich wpisów na tym blogu. U wielu czytelników pojawi się zdziwienie na twarzy. Dlaczego zdziwienie? Otóż podobno odszedłem każdy już o tym wie, ale bywają wpadki. Jak wiecie każdy blogger ma hejterów, ja nie jestem inny i tak samo mam przeciwników, z którymi walczę. Rozumiem sytuację, że pod tym postem na pewno pojawi się jakiś hejt, może nawet ich masa? Bez dłuższego rozmawiania pragnę nieco omówić moją postać, choć każdy ją zna to nie wypada. Noszę imię Wojciech, dla znajomych Wojtek, mój wiek sięga jedenastu lat. Jestem młodym człowiekiem, ale końcem lipca mój wiek sięgnie dwunastu lat. Jestem człowiekiem radosnym i pełnym marzeń. Charakteryzuję się wytrzymałością, a czasem upartością. Po namowach rówieśników na złe propozycje zawsze odpowiadam przecząco. Wymienię moje zainteresowania i hobby, a wyglądają one następująco:
  • Informatyka;
  • Matematyka;
  • Pisanie wierszy;
  • Tańczenie;
  • Uprawianie sportu;
  • Programowanie;
  • Projektowanie;
  • Blogowanie;
Posiadam bujną wyobraźnię, co zabija moją nudę. Lubię także słuchać muzyki i głaskać kota, moim zdaniem te czynności uspokajają człowieka. Uwielbiam oddychać zdrowym powietrzem, jak każdy i przebywać na łonie natury. Moja osoba jest na pewno inna niż kogokolwiek. Teraz przejdźmy do drugiego życia - wirtualnego. Pierwszym tematem jaki przedstawię i omówię będzie paszport, a prezentuje on się tak:


Każdy wie z jakich informacji składa się paszport, dlatego zbędne było by jego dokładne omawianie. Mam nick faraon, moja żona ma ten sam tylko w płci żeńskiej, czyli faraonka. Nasze nicki są świeże, w sensie nowe. Nicków wszystkich razem z tym miałem pięć, w grę gram dwa lata. Tak innymi słowami nie wiem co napisać o tej grze jeszcze, więc chyba zakończę tego posta. Było by mi bardzo miło jakby ktoś skomentował ten post lub poniósł poprawki. Dziękuje wszystkim, a także pozdrawiam.

Wojtek

14 komentarzy:

  1. ej wojtek a miałeś nick głaskam kota? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędzej ty miałeś, głaskam kującego ogórka.

      Usuń
    2. Kłującego* ;') /Harleyka

      Usuń
    3. Dzięki za poprawę.

      Usuń
    4. Oj wojtuś wojtuś XD po 1 nick głaskam kującego ogórka byłby za długi a po drugie emm to ja wsp trochę kotu XD a po 3 yy nie ma trzeciego a po 4 xD weź napisz coś sensownego ;-; XD

      Usuń
    5. Brak słów.

      Usuń
  2. Jak można takie coś przyjąć na bloga? ... Miałeś odejść, to odejdź jprdl... /Harleyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trudno zrozumieć, że nie mogę pogodzić się z odejściem. Nie zrobię tego, bo to za duży przeskok, jak dla mnie. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Składnia i interpunkcja... Z tym u ciebie nie jest najlepiej. /Sesil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się zgadzam. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Najpierw nad sobą popracuj, bez składni za daleko nie zajdziesz. /Sesil

      Usuń
    3. Wiem, ale trenuję. Z interpunkcją się przeżyje, a z składnią już nie za bardzo.

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl