niedziela, 18 czerwca 2017

Wakacje, wakacjami, ale jaka pasuje do tego stylizacja!? (Dla dziewczyn)

Witam!
Dzisiaj kończymy kolejny tydzien, i jutro zawitamy nowy, ale już pewnie "lepszy", ponieważ w ten piątek mamy zakończenie roku szkolnego!
Pomyślałam sobie, że zbliżają się wakacje, to z tej okazji chciałam dać poradnik, propozycje stylizacji letniej, bądź wakacyjnej.



Pierwsza stylizacja jak widzimy, jest dla tych co na wakacje jadą nad morze Najlepiej wziąć okulary przeciwsłoneczne. No, ale nie pójdziemy nago, potrzebny jest nam jakiś strój, a do tych okularów, po śląsku - do tych brylów pasuje strój kąpielowy "Fiesta". Cennik tego, wygląda tak:


Okulary - 18G (chyba) 
Strój kąpielowy - 30G

Cenę okularów nie jestem pewna, jak popełniłam błąd, poprawcie mnie.  Tanio jest, ale ładnie wygląda.

Możemy również na wakacje, wyjechać za granicę, np. Do niemiec.  A jaka stylizacja do tego pasuje?


Zacznijmy od głowy.  Oczywiście, tu dałam kapelusz, ale w tej propozycji na głowę, pasuje każdy gadżet, czy ty okulary, czy kapelusz, tylko bez przesady, że zimowa czapka. Niżej jak widzimy, ubrałam "Motylkowy Top" oraz "Spodenki Vine". Nie zapominajmy o butach, których jako przykład  dałam "Tenisówki Ne,On" . Zobaczmy, jak wygląda cennik.

Kapelusz "Jelly" - 39G 
"Motylkowy Top" - 43G 
"Spodenki Vine" - 65G + V.I.P
"Tenisówki Ne.On" - 26G + V.I.P

 Co sądzicie o tych stylizacjach? Macie, jakieś inne pomysły na ubiory wakacyjne? Jeśli, tak opisz go w komentarzu! Za niedługo postaram zrobić poradnik o takiej samej tematyce, tylko dla płci przeciwnej, czyli dla chłopaków.

No to na tyle. Życzę wszystkim udanej niedzieli i do zobaczenia we wtorek z serią "Ulubieniec Awatarii"!

Violka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl