wtorek, 6 czerwca 2017

Nabór na administratora bloga.

Witajcie.

Jak tam u was? Oceny już są poprawione i wystawione? Macie jakieś zagrożenia? (Ja nie mam xD).  Dobra, przejdźmy do posta. Ostatnio od nas odszedł administrator Krystian i postanowiłam zrobić nabór na redaktora bloga. Nabór trwa 1 tydzień (06.06.2017 - 13.07.2017). Okres próbny zaczyna się od chwili przyjęcia i będzie trwał 2 tygodnie.
Przypomnijmy sobie system oceniania:

Oceniamy za:
- Treść posta. 
- Pomysły na posty i serie.
- Ortografia, interpunkcja.
- Zachowanie. 
- Ogólna ocena od czytelników. 

Pod każdym punktem będą gwiazdki -> ******
A one oznaczają ocenę, taką jak szkolną (od 6 do 1) i oczywiście punkt jest zdany gdy ocena jest równa, bądź większa od 2.

****** - celujący (6)
***** - bardzo dobry (5)
**** - dobry (4)
*** - dostateczny (3)
** - dopuszczający (2)
* - niedostateczny (1)

Wymagania:

  • Opanowana ortografia oraz interpunkcja. 
  • Umiejętność korzystania programami graficznymi
  • Konto na naszej klasie, bądź na facebook'u. 
  • E-mail

Zgłoszenia proszę wysyłać na e-mail

kochamycieawatario@gmail.com

, bądź na mój gmail - "awatariawedlugludziadmdance@gmail.com"

A w zgłoszeniu obowiązkowo napisz:

- Twoje dane (Imię, wiek, data urodzenia, nick z awatarii, grasz na nk) 
- Twoje mocne oraz słabe strony.
- Jakimi programami obsługujesz? 
- Spełniasz powyższe wymagania? 

Dodatkowo, ale nie musisz możesz napisać:
- Pomysły na serie
- Przykładowy post powitalny 
- Co myślisz o hejterach?

\Odpowiedź na twój e-mail odpowiemy do 3 godzin. Oświadczam, żę nabór został otwarty!  Życzę wszystkim powodzenia!


Violka

4 komentarze:

  1. I tak nikt dobry się na tego bloga nie zgłosi

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha żałosne nie opublikowałaś mojego koma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy. Przeczytałeś posta o mojej nieobecności?? Byłam na 3 dniowej wycieczce i po prostu nie miałam czasu by opublikować komentarza. Zrozum, że mam też życie prywatne i nie będę na twoje życzenie wchodzić na bloga i patrzeć 24h na dobę czy jakiś komentarz został napisany.

      Usuń
  3. Chętnie bym się zgłosiła, ale nie posiadam w tej chwili komputera 😔 Cóż, spróbuje innym razem😀 /LetItBreathe

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl