wtorek, 13 czerwca 2017

Wracam na bloga!

Witam was po prawie 2 miesiącach przerwy! Po długich namysłach zdecydowałam się, żeby wrócić na bloga. Pewnie zapytacie: Dlaczego? Już wam tłumaczę. W ostatnim czasie zauważyłam, że wszyscy admini odeszli z bloga i Violka nie da rady ogarnąć wszystkiego sama oraz zaczynają się wakacje, a ja nie mam nic ciekawego do roboty w tym czasie, więc zajmę się blogiem. (Jeśli, zdam okres próbny). Obiecuję, że tym razem bardziej się postaram i wszystko będzie dopięte na ostatni guzik! Dzisiaj wpis informujący, a w najbliższym czasie pojawi się post z moją serią.

Do zobaczenia!  
/Nadziaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl