czwartek, 15 czerwca 2017

Czy państwo mnie już znają...?

Witam bardzo serdecznie drogich czytelników bloga KCA. Jest mi bardzo miło być tutaj w tej chwili. Mam nadzieję że dzięki wam zostanę tutaj na dłużej. Przejdźmy zatem już do mojej osoby. Nie którzy z was mogą mnie już znać nie którzy nie. Jeśli mnie już znacie, brawo możecie przejść do dolnej części posta! 😉 Ci którzy są zainteresowani moją osobą, zapraszam do czytania następującej części..

Jestem czternastolatką o imieniu Zuzanna, która zamiast iść na pizzę z koleżanką woli siedzieć i pisać posta powitalnego dla czytelników. A tak naprawdę, jak wspomniałam mam na imię Zuza, mam czternaście lat. W awatarię gram od ponad pięciu lat, blogowaniem zajmuje się od czterech. Swój ,,talent" do blogowania odkryłam zaledwie w wieku dziesięciu lat. Mój pierwszy blog był o awatarii, co za pewne was nie dziwi. Moimi mocnymi stronami są moi przyjaciele, którzy zawsze przy mnie są  kiedy ich potrzebuje. Jestem również bardzo miłą i śmieszną osobą. Słabą stroną jest to, że w realnym życiu nie potrafię podejść tak po prostu do człowieka i się z nim zapoznać. Jestem nieśmiała, i tego w sobie nienawidzę. Oprócz tego nienawidzę osób, które komentują posty osób jedynie aby ich obrazić. Moją pasją nie jest jedynie blogowanie, ale również grafika.


Wierzę, że pomożecie mi zostać na KCA dłużej niż ten tydzień. Już nie długo postaram się dodać post z jakiejś serii. Myślę że spodoba wam się, i będziecie brać w niej udział! Jak na razie to tyle, dziękuje za uwagę i mam nadzieję że się polubimy!

Pozdrawiam, LetItBreathe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl