wtorek, 5 lipca 2016

#1 Wywiad z gwiazdą !

Hejka ;*
tan Dziś 100 post ! 
Dziękuje administratorom bloga 
że doszliśmy do sukcesu setnego posta :D 
I mam nadzieje że dojdziemy w tym roku do 200:D
Dziękuje też wam czytelnicy bo oni piszą nie dla siebie
tylko dla was ;) 
Dobra ... 
Dzisiaj mamy nową serie *,*
,,Wywiad z gwiazdą"
Będą nwm 1-2 razy w tygodniu 
Dzisiaj przeprowadziłam wywiad z Kasią ^^
(Myknij mnie)
I ją gorąco pozdrawiamy !!
A tu nasz krótki wywiadzik :3
V- Violka
K-Kaska 

1.V: Hejka ! Ile grasz w awatarię ?
1.K:Mhm,no już 2,5 może :D.Miałam dużą przerwę
2.V: Co cię skusiło do zagrania w Awatarię?
2.K:Wcześniej nie wiedziałam o jej istnieniu :d.Moja kol z rl (ona już nie gra) mi pokazała i jakoś mnie zainteresowało :D
3.V:Co sądzisz o Valide Sułtan i kto według cb jest prawdziwa ta z 39 lvl czy ta z 55 lvl ?
3.K:No nie wiem,to troche dla mnie głupie uważać siebie za królową :D.Chociaż w sumie jest fajna jak sie ją pozna bliżej:D
Mam ją w znaj :D , a prawdziwa to ta z 39lvl ;3
4.V:Co byś zmieniła na awatarii? 
4:K:No może dałabym trochę więcej rozrywki,jakieś fajne gry ,może jakieś nowe  miejsce ;d.Fajnie by było żeby był basen ( ͡° ͜ʖ ͡°)
5:V: Jakie miejsce ci najbardziej sie podoba i dlaczego?
5:K:W sumie wszystkie są spoko,ale najbardziej lubię ulicę i salon piękności. Ulicę bo tam dużo ludzi a salon pięknosći to wiesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
V: Dziękuje za wywiadzik :) 
K:Spoko xd 
Dziękuje za wywiad i dziękuje również za selfie ;3
( ͡° ͜ʖ ͡°) Co taka minka :c haha
Dziękuje i bajoo
~~Violka 

1 komentarz:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl