niedziela, 10 lipca 2016

Nie było mnie wczoraj :C

Jak wiecie nie dodałam wczoraj posta dlaczego?
Pisałam z przyjaciółmi na fb i tak się zapomniałam że jak zb że to ta godz. poszłam na komputer włączyłam i niestety nie miałam internetu :C 
Bardzo mnie to smuci.
Chcecie jeszcze tą serie
,,Idziemy do sklepu''?
Jeżeli tak to w kom piszemy
,,TAK'' 
jeżeli nie piszemy w kom
,,NIE''
Ok. odnośnie nagród 3 i 4 miejce proszę mnie zaprosić na nk
,,DAJ WINA OKEY?''
W ręczę nagrody tym osobą :)
Oki macie tu małe wy nagrodzenie w postaci żartów!!
Myślę że wam się spodobają :)

nr.1
 Wnuczka paraduje nago po mieszkaniu, a babcia przygląda jej się badawczo.
- Wnusiu, czemu ty chodzisz goła po mieszkaniu? - pyta.
- Babciu to jest ekologiczna piżama - odpowiada wnuczka.
Babcia wieczorem wchodzi do kuchni nago, dziadek spogląda na nią zdziwiony i pyta:
- A co ty taka goła po domu chodzisz?
- Wcale nie jestem goła. To jest moja nowa, ekologiczna piżama - tłumaczy babcia. 
- Taka jakaś nie wyprasowana...

nr.2
Jasiu grał na dworze w piłkę i zdarzył się mały wypadek. Chłopiec wrócił do domu i mówi:
- Mamo, wybiłem okno sąsiadowi.
- I co powiedział? - pyta rodzicielka.
- A mam ominąć wszystkie przekleństwa?
- Tak.
- To w sumie nic nie powiedział.

Nr.3
Przychodzi mrówka do sklepu i pyta się sprzedawcy: 
- Ile kosztuje truskawka?
- Grosik.
- A, to poproszę pół!

Jeżeli któryś żart ci się spodobał napisz numer żartu i go skomentuj!

~Brawo my
 

1 komentarz:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl