czwartek, 21 lipca 2016

Co myślicie o ..#2

Hej
Bardzo Was przepraszam , że mnie nie ma na blogu , ale nie mam internetu ;(
Dopiero 5 będę miał , ale wchodzę od Cioci ....
A więc no ja przychodzę tutaj z 2 powodów 
Pierwszym powodem jest oczywiście nasza seria "Co myślicie o..."
A więc
Co myślicie o tym żeby można by było 
Kupować gitarę , perkusję itd.
I na nich grać :3???
To tam niżej jest sonda a 2 rzeczą która mnie przyprowadza
jest Monika ...
Wiesz co Monika ?
To co robisz jest żałosne... jeśli myślisz , że zrujnujesz bloga w taki sposób to się mylisz ;) 
Tylko pomagasz bo wiesz co robisz ?
Wchodzisz , nabijasz wyświetlenia ;D
Więc my Ci dziękujemy i takim głosowaniem nic nie zrobisz bo wiesz co ? Bo byłem jestem i będę lepszym administratorem od Ciebie ! I tego nie zmienisz ;)
Ja tego bloga kocham ;D a Ty co ?
Miałaś go gdzieś i teraz chcesz się mścić bo DZIEWCZYNY Cię wywaliły bo nic totalnie nie robiłaś , no dobra to koniec mojej paplaniny proszę to nasza sonda ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl