środa, 27 lipca 2016

Zaniedługo 6000 wyświetleń ! + Zapowiedź zabawy !>> #0 Gdzie jestem ?+Konkurs Przypominam ;)

Dobry Wieczór :*
Chcę powiedzieć że już zbliża kolejny tysiąc wyświetleń bloga
(6000) i z tej okazji chcemy poinformować że mamy z tej okazji niespodziankę ! Nie powiem jaka niespodziankę :D Dowiecie się juz niedlugo ;) 
To jest pierwsza część postu 
Przejdźmy do drugiej części postu 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A więc zapowiadam wam zabawę
która ja w blogu ,,Wolna Awataria" Prowadziłam 
A zabawa brzmi ,,Gdzie jestem?"
Więc Fani W.A Wiedzą na czym polegała ta zabawa
ale tym co nie wiedzą powiem 
1.Będzie jakiś pokój lub inny obrazek.
2.Gdzieś będzie ukryty część awatara
3.Waszym zadaniem jest odnnaleźć część awatara oraz powiedzieć gdzie 
Chcecie taką zabawe ? 
Zagłosujcie w sondzie
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I ostatnia część posta 
To przypomnienie o konkursie ! 
,,Moja wizytówka:
Czasu jest mało a nagrody są super !
Czas do 1 sierpnia
Powodzenia
I ostatnie moje slowo to :
Dobranoc ! 
~~Violka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl