piątek, 15 lipca 2016

Witajcie Ludzie *O*

Hej tu Paweł , albo jak wolicie Kuba.
Na samym początku chcę podziękować z całego serduszka całej ekipie bloga , a najbardziej Violi ^^ za przyjęcie mnie na okres próbny .
Nie chce Wam zabierać czasu na czytanie o mnie więc nie będę się rozpisywał ;)
:Jestem zwykłym , przeciętnym chłopakiem ;D i jestem miły c; Staram się pomagać ludziom słabszym i ogólnie staję w ich obronie , jestem lubiany w szkole ;D

Mam nadzieję , że moje posty się Wam spodobają
Ps.Jeśli chcecie czytać posty mojej skromnej twórczości to dajcie z siebie wszystko, bo to też od Was zależy czy zostanę .
Ps.#2 Będę się podpisywał "~Paweł/Kuba" , ale później się to zmieni! Czekajcie na kolejne posty ^^
Do zobaczenia <3
~Paweł/Kuba

3 komentarze:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl