poniedziałek, 4 lipca 2016

Idziemy do sklepu #3

Ok moi mili więc głosujecie na mnie to trzeba się wziąć za siebie żebym miała 10 od was. Myślę że przejde okres próbny narazie głosy są pomieszane jest i 10 jest 7 , 6 ale i jest 0  co mnie bardzo zasmuca ale ogólnie nie jest tak źle. Dzięki temu widzę że moje starania nie są wystarczające. Oki więc trochę se pogadaliśmy teraz mówię o naszej zabawie. Proszę o głosowanie bo ja chce przejść do innych zabaw i rzeczy i chyba bd musiała jeszcze oprócz zabawy inne posty dawać bo zawolno to idzie niestety. Myślałam że bd to szybciej szło, ale za mało osób głosuje. Już trudno i tak nie mam nic do roboty mg zrb więcej postów nie bd czekać na zabawę.
Oki wybraliście 10.000 słuszna decyzja bo idziemy do sklepu z 
AGD, multimediami itp
Do jakiego sklepu pójdziemy?
~Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl