piątek, 1 lipca 2016

Nowa adminka nowa zmiana :D

Cześć jestem nową adminką w grze nazywam się ,,Daj Wina'' natomiast w realu Monika. Jestem na okresie próbnym ,ale myślę że jak mnie polubicie a będę się starała, aby tak było to zostanę w tym blogu . Myślę że uda mi się regularnie dodawać posty i fajne oczywiście jest taka szansa, że nie będę mogła dodawać posta bo wyjazdy itp. wiecie jak to jest będę wtedy pisać na blogu i też powiem administratorom. Będę dbała o to żeby były konkursy, zabawy, niusy i coś nowego ode mnie. Myślę że podobała wam się moja wypowiedź bo już nie wiem o czym pisać.Macie tu zdj moje z awatarii oczywiście i tekst który jest tam zamieszczony możecie po przez niego dodać mnie do znajomych na nk.pl
A i bym zapomniała będę się pod pisywała /Monika jak będą jakieś zmiany od razu będę pisać :)
/Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl