niedziela, 24 lipca 2016

Awataria w skali od 1/10?

Hejcia *O*
Jak Wam mija niedziela???
Mam nadzieję , że dobrze bo mi w miarę 
No dobra nie będę tutaj zabierał czasu i przechodzę do sedna 
Ile dajecie naszej kochanej Awatarii w skali od 1-10
Ja osobiście daję 9
Dlaczego?
A to dlatego , że jest dużo sporów tych wszystkich "walk" Valide itd.
Ja bardzo Awatarię cenie i nawet kocham ;)
Ale jak dla mnie mogłoby nie być tych wszystkich dzieci ( od 8/9 lat)
No nie mówię żeby nie mogli grać czy coś tylko uwierzcie jeśli widzicie 
"choć" 
"ić"
"weś"
To ... brak słów ;/
No i jeśli chodzi czemu 9 to właśnie wymienię  :
1.Dużo dzieci 
2.Valide i jej walki
3.Można się nieźle przejechać na kimś , choćby na żonie/mężu 
A nawet na przyjaciółce/przyjacielu 
No dobrze ja już się wypisałem xD
 A teraz Wy . Tam niżej będzie sonda ;)
Ps.Bardzo ładny nagłówek ;D 
Dobra papa ;*
~TatoDajLiza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl