wtorek, 19 lipca 2016

Prawda o Monice ;)

Hejka :p
Dzisiaj nie będzie taki post ,,happy" jak inne moje ;/
Otóż chce wam opowiedzieć, o takiej jednej osobie
Dokładniej o Monice (Brawo My) co ma 43 lvl ;p
Tak była adminką bloga ;P 
A więc słuchajcie i czytajcie ;P
Na początku była fajną osobą , przyjaciółką. Zaufaliśmy jej (Ja i Olka). Beke robiliśmy i inne tam zabawy.Niestety pewnego dnia,nie pisała postów a zasadą jest że jak nie będzie pisać 1 tydzień posta bez zgłoszenia się do mnie lub do olki jest wyrzucany z bloga.Wyrzuciliśmy z bloga to już zaczeła sie mścić. Głosowała na  że najgorszy blog itp.Pewnego dnia Monika dokładnie wczoraj sie zemściła na mnie ;).Robiła wydarzenia ,,Dam prezenty za usługę" ,,Brawo Ja suka". i namawiała i kłamała.Gadała że ja niby chłopak i hackerka a to nie jest prawda ! Ona widziała moje zdjecie i tam jest dziewczyna czyli ja Olka widziała moje zdjecie i Kamil.Ja dziękuje tym że mi wierzą .. że ja Jestem dziewczyna i w dodatku nie hackerka bo ja nie umie hackować.Ona kłamie jestem wgl ciekawa co dalej wymyśli, i blokuje mnie na fb co 5 minut i obraża ;c.Myślisz ze to jest fajne.Ja znam ją  1 i pół roku.Mieliśmy również przerwe od siebie przerwę z przyjaźni ;p.Opowiem wam jak ją poznałam ;)
Poznałam ją 28 grudnia 2014 roku.Bardzo ją polubiłam, miałam na tamtym koncie 13 lvl a ona 38 hah :D. W lutym pokazała mi sposób 10g, Zrobiłam 50g i już ona wkurzona.Ona mi powiedziała jak zrobie jeszcze G usunie mnie.Usuneła.Po 2 dniach mnie przepraszała :D Później w lipcu nie mogłam mieć chłopaka.A w listopadzie nie mogłam mieć przyjaciół  bo ona tak chciała i 28 listopada 2015 roku koniec przyjazni.W Czerwcu 2016 roku pogodziłam się i znów pokłóciłam i znów pogodziłam. I pokłóciłam.Myślisz że jak okłamiesz ludzi to prawda sie nie wyda ??Wyda bo ja teraz napisałam prawde. Dziękuje tym co mi wierzą a tym co nie wierza spróbuję wam udowodnić że nie kłamię 
To na tyle 
Baay !
~~Violka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl