wtorek, 4 października 2016

10 faktów o mnie d;

Heouu XD

Cześć po raz drugi. Jak mówiłam we wcześniejszym poście dam wam 10 faktów o mnie ;p A oto one XD
1. Jestem Ola i mam 12 lat :P.
2. Mam trójkę przyjaciół : Kalinę, Bartka i Adama.
3.W rzeczywistości jestem całkowicie inna niż w wirtualu.
4. W awke gram od prawie dwóch lat.
5.W wirtualu mam wielu przyjaciół, ale moimi największymi przyjaciółmi  są : Violka, Kama, Kasia, Karolcia ,Kubuś, Asia ,Karinka i Klaudiśka ;p
6. Mam kota, który jest dachowco-persem.
7.Nigdy nie miałam chłopaka.
8. Kocham książki XD
9. Mam konto na wattpadz
Viola to guwno ie.
10.Kocham schabowy i nektar bananowy XD
 Okey to już koniec XD Dozoba Kochani
#Olciaczeqq




10 komentarzy:

  1. Pomiędzy wszystkimi wyliczonymi imionami w 5 punkcie powinny być przecinki. Już to kiedyś pisałem: JEDNORODNE CZĘŚCI MOWY, NP. SAME RZECZOWNIKI ODDZIELAMY PRZECINKAMI ;)
    Nie piszę tego żeby Wam dogryźć, ale żebyście to poprawili i już takich błędów nie robili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimowy.Ona dopiero się uczy poniewaŻ jest na okresie próbnym i ma 12 lat i nie ejst taka db z polskiego :D.DOczywiście ten błąd zostanie poprawiony ;)! /Violka z KCA

      Usuń
    2. Rozumiem ;)
      Ale ja mam 13 lat i jakoś podstawową interpunkcję ogarniam, mimo że nie jestem najlepszy z j. polskiego.
      Wiem, że się uczy i mam nadzieję, że pójdzie jej dobrze. A żeby tak było, powinna uczyć się na błędach :)

      Usuń
  2. Tylko wiesz... ja to ogarniam ale to jest TYLKO blog nie żadne wypracowanie na polski :D ==Olciaczeqq


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje opowiadanie na polski czyta tylko polonistka, dostajesz za nie durne liczby, które nigdy nie odzwierciedlą Twojej wiedzy, ani nawet w 1% nie zmienią Twojego życia.
      Blog może czytać cały świat, nawet 10000 polonistów. Ja nie wiem, czym bardziej bym się przejmował xd

      Zamiast pisać durnych komentarzy na swoją obronę, MOGŁABYŚ MILION RAZY POPRAWIĆ SWÓJ BŁĄD! Ale po co? Lepiej się bronić w komentarzach xD
      Według mnie popełnianie błędów nie jest niczym złym, jeżeli ktoś się do nich przyznaje, przyjmuje z pokorą i POPRAWIA. U Ciebie ani jednej z tych postaw nie zaobserwowałem.
      Chciałem kulturalnie, ale się nie da! A potem macie pretensje, że ktoś Was hejtuje. No jak kur*a mamy Was nie hejtować jak tam gdzie nie trzeba cały czas się wymądrzacie, A BŁĘDÓW W ŻYCIU NIE POPRAWICIE.
      Normalnie jesteście święci, POWINNI WAS ZA ŻYCIA KANONIZOWAĆ!
      Tyle w temacie. Gdybyście NORMALNIE JAK LUDZIE poprawili błąd, nie napisałbym już nic więcej a propos tego posta. Ale Wam się nie chce dupska ruszyć i poprawiś się. Lepiej jakieś chuj**e wymówki pisać i się usprawiedliwiać xD
      P.S. Przepraszam za przekleństwa, ale Wy macie gorsze w nickach. ;)

      Usuń
    2. NIE PASUJE TO NIE CZYTAJ BLOGA POZDRAWIAM!! /Kama

      Usuń
  3. A czy widzisz tu świętych?? Nie-,-. Każdy jest grzeszny i robi błędy,nikt nie jest idealny ani ty! A ty zamiast kulturalnie napisać to kurcze jakbyś wrzeszczał na administratorkę na okresie próbnym. Co do nicków.. to po co komentujesz??. Jak ci się nie podoba to nie! Ale nie musisz chyba obrażać nas. Wgl co ja mam do tego że ona robi błędy!?/Violka z KCA

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak kilku przecinków to nie powód żeby człowieka ,,do więzienia wrzucać XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie Olciaczeqq dopiero się uczy.Te pouczanie literówkami i nie dawanie przecinków jest żałosne.Jak się nie podobna jak ktoś pisze czy formułuje źle po prostu go nie czytaj. Po co te hejty i poprawianie?Poprawiać możesz,gdy pójdziesz na polonistkę/polonistkę.Ona ma tylko 12 ona się dopiero oczy nie nauczy się chyba w 5 sekund.Jak się nie podoba proszę o opuszczenie Bloga.
    /Olka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie Olciaczeqq dopiero się uczy.Te pouczanie literówkami i nie dawanie przecinków jest żałosne.Jak się nie podobna jak ktoś pisze czy formułuje źle po prostu go nie czytaj. Po co te hejty i poprawianie?Poprawiać możesz,gdy pójdziesz na polonistkę/polonistkę.Ona ma tylko 12 ona się dopiero oczy nie nauczy się chyba w 5 sekund.Jak się nie podoba proszę o opuszczenie Bloga.
    /Olka

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl