niedziela, 23 października 2016

Post Powitalny

Cześć! 
Powitania zazwyczaj należą do prostych czynności... Dlatego też bez zbędnych zdań wstępnych pragnę się z Wami przywitać! To ja - Dominika. Ta sama, blogująca swoimi czasy na blogu "Awataria w Obiektywie", który stał się moją furtką w całej "karierze", jeśli można to tak nazwać. Osobom, które już mnie znają mówię "Miło mi Was znów zobaczyć, tęskniłam!", natomiast tym, którzy nigdy o mnie nie słyszeli, a jest to zapewne dość duża grupa - "Miło mi Was poznać! Liczę, że polubicie mnie jako blogerkę, ale także uda nam się zostać w pewnym stopniu przyjaciółmi". Oczywiście to dalsze marzenia, ponieważ najpierw stoi przede mną okres próbny. 
Pytanie zasadnicze: dlaczego wracam? Robię to, ponieważ stęskniłam się za samym blogowaniem. Miały na to wpływ także drobne przeróbki, profilówki... Zdecydowanie nie skłoniła mnie do tego gra, gdyż Awataria staje się coraz gorsza. Jednak o tym później. 
Mój wiek... Tym razem zachowam go w tymczasowej tajemnicy, jednakże osoby znające mnie z AwO znają dokładną datę mojego urodzenia. 
W świecie rzeczywistym uwielbiam muzykę, rysowanie, pisarstwo, gotowanie oraz kocham zwierzęta.
Pora na przychylenie Wam mojego paszportu z gry:

Paszport prawdę Wam powie! xd W Awatarię gram od samego początku jej powstania. Niski poziom jest spowodowany licznymi przerwami w grze. Na szczęście już od roku na stałe możecie mnie tam spotkać. 

Myślę, że to dość dużo dawka informacji na mój temat. Mimo wszystko gdyby ktoś miał pytania, to zachęcam do zadawania ich w komentarzu. Postaram się na nie odpowiedzieć. Tymczasem myślę, iż to na tyle... Posty będę starała się dodawać w miarę moich możliwości. 

Dobranoc! <3

/Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl