wtorek, 11 października 2016

Kilka informacji :P

Witam was po raz 2 :3
A więc dzisiaj znów kilka informacji :3 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1.Urlop Violki i Olki.
Niestety Ja i Ola od dziś jesteśmy na urlopie!
Adm.Violka -> Termin końca urlopu: Koniec Października
Powód: Szkoła,Konkurs z J.Niemieckiego ;D, rajd :D
Adm.Olka -> Termin końca urlopu -> 14 Października
Powód: Szkoła
Oczywiście napiszę życzenia 14 października dla wszystkich nauczycieli :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2.Konkurs
Przypominamy że trwa konkurs halloweenowy!
Można zrobić profilówkę albo też rysunek na kartce A4
Są przewidziane super nagrody!
Termin oddania prac : Do 31 października
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3.Kiedy nabór na administratora?
Jeszcze termin nie znany,jeśli poznamy damy znać!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
4.Co z Pawłem?
Nowych informacji jeszcze nie powiedziano,miejmy dobre myśli!
#WRACAJ_DO_ZDROWIA_PAWEL#
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\
Dobra ja już lecę
/Violka

5 komentarzy:

  1. Kiedy będą Weekendowe rozmowy #3 i temat o nickach z przekleństwami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie 29 paźdZ. Muszę jakoś przygotować do konkursu... Oczywiście jak będę mieć czas no to napisze wcześniej! Pozdrawiam <3/Violka

      Usuń
  2. W sprawie konkursu...
    Mogę zrobić rysunek,ale nie postaci z awatari ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba zrobić postac z awatarii ;) /Violka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem tylko źle napisałam(głupia ja xd).
      Chodzi mi o to czy można pozmieniać niektóre rzeczy np.fryzure której w ogóle nie ma w grze :D
      //Megumi

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl