sobota, 1 października 2016

Weekendowe Rozmowy #1-Podróbki kont

Hej hej trzeci raz ( być może dzisiaj przed ostatni XD)
A więc jak wczoraj zapowiadałam zabawę/serię
że co weekend będzie ,,Weekendowe Rozmowy"
Ok dobra zaczynamy!
A więc dzisiejszy temat to:

Temat jest wam znany,bo na awatarii częst spoykamy niektóre podszywki i podróbki! Takim najlepszym przykładem jest Podszywki Oł Jea. Niektórzy wiedzą kto się podszywa.Tak tak to własnie Valide Sułtan i jej te sułtanki!Ortografia ich są na poziomie 0.Dobra co do podróbek to dla mnie jest nienormalne! Po co oni to robią jak przyjaciele tej osobie (podrobionej) ufają, i wiedzą że to nie ona. Po prostu ta osoba co podrabia to chce zniszczyć przyjaźń,zazdroszczą że ma tyle przyjaciół a nie ona. Tak jak kiedyś było że niby ja zmuszałam że głos za vipa. Po prostu to jej sie nie udało bo to nawet nie moja forma pisania...Nwm co chciała mi zrobić ale jej sie prawda nie udało. Wróćmy jeszcze do Oł Jea. 
Oni nie wiedzą że Oł Jea mają 20+ lvl a te podróbki: 13,15,16,10,5,7 itp,itp... Myślicie Sułtanki że tego nie widze w paszportach :D? Ja podróbek nie polecam, ta osoba co podrabia najwyraźniej nie jest można powiedzieć kulturalna,itp.
A co wy myślicie o tym??
Napiszcie w komentarzu!
Chętnie Poczytam!:3
Ok a więc temat : Podróbki Kont
Został Zakończony!
A następny temat: Nicki z przekleństwem.
A o 18-19 oczywiście pojawi się post z serii,,Twoja Twarz Brzmi Znajomo"
Do dziś jeszcze!
/Violka

4 komentarze:

  1. Mnie zaczyna wkurzać to, że ludzie ściągają że mnie wygląd. Bo gdy ją zaczęłam chodzić w tej chińskiej fryzie za 6 G, to nagle teraz prawie każdy ją kupywac zaczął... -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to mega wkurza. Ty jesteś oryginalna... A tu nagle każdy jest twoją KOMPLETNĄ KOPIĄ. ;-;

      Usuń
  2. Fajne tematy na rozmowę Violu proszę zobacz co napisałaś bo chyba tak się postów nie pisze XDDD Przeczytaj co napisalas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie robienie podróbek, a szczególnie tych nieudanych, jest kompletnym idiotyzmem. Sama takie coś "przeżyłam". Kiedy prowadziłam te piękne wojny z Validą (kto najwięcej zrobi spamu w lokacjach xDD), łatwo wywnioskować, że była moim ogromnym wrogiem. Wszystko się zaczęło od tych bezsensownych bitw. Niepotrzebnie się w to wpakowałam. Ahh, człowiek był młody i głupi xDD
    Oczywiście na wojnach się nie skończyło. Było chwilę spokoju, aż Valide zaczęła nagrywać swoje popisowe filmiki +18 z moim udziałem i towarzyszami. Ostatnim jej posunięciem było zrobienie podszywki mojego konta (wtedy diablicy). Nie była ona doskonała. Miała jedynie wygląd taki sam (oprócz cery - zrobiła jaśniejsza, a miałam ciemniejszą) i nick. Jednak coś jej nie poszło - miałam wtedy bodajże 27 lvl, ana podróbce był 9:D Myślałam, że padnę ze śmiechu xDD
    Wiem, wiem, długi ten komentarz. Na ten temat mogę gadać i gadać bez końca c;
    Pozdrawiam! <3
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl