niedziela, 23 października 2016

New Nagłówek + Witamy Cię Dominika!

Dobry Wieczór
Na początku chcę was przeprosić..
Że wczoraj nie było nowego nagłówka ani powitania naszej nowej administratorki.Po prostu byłam mega ale mega zmęczona po rajdzie. Byłam w Magurce,za Bielską Białą. Pogoda nam dopisała.
Więc jak wczoraj nie było to dzisiaj jest! Za nim przedstawię wam nasz nowy nagłówek chcę przedstawić wam nową administratorkę!Jeśli ktoś czytał blog Awataria w Obiektywie  to pewnie ją znacie a te co nie znają pewnie dobrze poznają i polubią.Chodzi nam o Dominikę z AwO.Mamy nadzieje że nasza współpraca będzie super !Twój okres próbny kończy się 30 października!Dzień przed imprezą!Kto wie może ona będzie z nami na imprezie 31 października co serdecznie zapraszamy.Dobra przejdźmy do nagłówka... 
Tematyką nagłówka jest Halloween.Pewnie się dziwicie że Pawła nie ma i ciśnie się pytanie.. Czemu Pawła nie ma? Otóż odpowiedź jest taka że my po prostu nie wiemy co z Pawłem. Nie mamy żadnych informacji,jego siostra nie wchodzi.Postanowiliśmy że jak żadnych informacji nie będzie to my po prostu nie będziemy go wstawiać nagłówek.Po prostu ma chorobowe i nie wiemy jak go zdobyć no,my jeszcze mieliśmy zdjęcie Pawła na kompie ale teraz nie mamy takiego stroju na taką okazję.Jak wspominałam tematyka jest Halloween.Widzimy stary zamek,noc i księżyc.Jest nas 3. Kama Ja i Ola w strasznych strojach. Ja nie wiem za co się przebrali Kama i Ola,ale mogę przyznać że fajne stroje.Ja za to przebrałam się za Diablicę :D. Pod nami jest fajny napis Hallowen z KCA.Przepraszam że Dominiki nie ma, ale na następny będzie. Następny nagłówek będzie po halloween (tydz/2 tyg po :D). 
Trochę się nie udało ja wstawiałam 8/10 a wy? Wyraźcie swoją ocene w komentarzach:3.
A ja już powolutku kończę tego posta..
No i oczywiście życzę Dominice powodzenia!!
/Violka

2 komentarze:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl